מפרסם: HOT
תאריך: 25/09/2017 16:51
נושא: בידור ופנאי, טלוויזיה
לארי דיוויד חוזר בעונה התשיעית - HOT
לארי דיוויד חוזר בעונה התשיעית - HOT
הודעה לעיתונות

לארי דיוויד חוזר בעונה התשיעית של הקומדיה זוכת הפרסים בצמוד לשידור בארה"ב

אחרי שש שנים של ציפייה, "תרגיע" חוזרת לעונה חדשה ועטורת כוכבים אורחים

החל מה-2.10, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

"תרגיע" ("Curb Your Enthusiasm"), הקומדיה זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי", נוצרה על ידי יוצר "סיינפלד" לארי דיוויד ושודרה ב-HBO בין השנים 2000-2011. כעת, אחרי שש שנים של המתנה וציפייה, היא חוזרת לעונה תשיעית וחדשה שתשודר בצמוד לארה"ב ב-HOT HBO וב-HOT VOD.

הסדרה "מתעדת" את חייו של לארי דיוויד, תסריטאי הוליוודי ממורמר וציני, אשתו שריל (המועמדת ל"אמי" שריל היינס), המנהל שלו, ג'ף (המועמד ל"אמי" ג'ף גארלין, "הגולדברגים") ואשתו של ג'ף, סוזי (סוזי אסמן, "ברוד סיטי"). "תרגיע", בסגנונה הייחודי שמטשטש את הגבולות בין דמיון למציאות, עוקבת אחרי ההתמודדות של לארי עם סיטואציות יומיומיות, בנאליות לכאורה – לינה במלון, מקלחת חמה, עצירה ברמזור אדום – שמצליחות להסתבך ולהתדרדר ללא שליטה. הסדרה מצולמת ללא תסריט והשחקנים מאלתרים את הדיאלוג בהתאם לקווים כלליים שניתנים להם בכל סצנה, מה שתורם לתחושת האותנטיות.

בעונה התשיעית, ללארי יש רעיון גדול שזוכה לפידבקים חיובים מצד מספר משקיעים פוטנציאלים, עד ששורה של תקלות מקלקלת את התוכניות שלו - לפחות באופן זמני. לצדו של דיוויד ישובו לככב גם ג'יי בי סמובס ("דייט לילי"), ריצ'ארד לואיס ("לעזוב את לאס וגאס", זוכה "גלובוס הזהב" טד דנסון ("פארגו", "חופשי על הבר") ומארי סטינבורגן ("האיש האחרון בעולם")

כמיטב המסורת, יגיעו העונה להתארח גם שלל כוכבים, רובם בתפקיד עצמם – בהם אליזבת' בנקס, אד בגלי ג'וניור, קארי בראונסטין, בריאן קרנסטון, לורן גרהאם, ג'ימי קימל, ניק אופרמן, נאסים פדראד ואליזבת' פרקינס.

החל מה-2.10, ימי שני בשעה 21:30 ב-HOT HBO וב-HOT VOD

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.