מבקרים בנהלל
מבקרים בנהלל
שותים קפה ושומעים את סיפורה של נהלל
שותים קפה ושומעים את סיפורה של נהלל
הודעה לעיתונות

מה הקשר בין קפה, תה, ובית העם של מושב העובדים הראשון בארץ?

נהלל, מושב העובדים העגול היחיד בעולם, טומן בחובו סיפורים רבים. מעוז בר און, דור שלישי למייסדי היישוב מזמין אתכם לבקר, להתחיל בבית העם ואגב שתיית קפה מעולה בעגלת הקפה שלו, לשמוע את סיפורו של היישוב, סיפורה של ראשית ההתיישבות במדינת ישראל

'בית העם' בנהלל,
קפה וסיפור, סיפור אישי..
מקום, חלום, חומר, אנשים, עתיד, עבר, סיפור ומציאות.

'בית העם' שלי התחיל בילדותי. מבנה בטון, גדול מימדים, קווים ישרים, נופי-ילדותי, מעלה בי חברויות של פעם, שעות בין ערביים, שישי שבת של שובבות עם חבר, הנשיקה הראשונה, מגדל המים והמחלבה, הפרייה, המוסך של דני שרון, נחום איש המים, טרקטור גורר כד חלב, חבורת רוכבים על סוסים..

האירוח מתחיל לרגלי הפיקוסים העצומים שמצלים את חזית 'בית העם' המרשים וההיסטורי במושב נהלל, מושב העובדים הראשון בארץ.

בצילם של הפיקוסים ממוקמת עגלת-קפה אסטטית, פה נשב, נלגום קפה איכותי או תה צמחים מגינת התבלינים שלנו, ונקשיב לסיפור של מעוז, בן נהלל, דור שלישי, אשר סבו- אליעזר ברון, עמד על במת בית העם בשנת 1941, ואמר: "חביירים, כאן הועד מדבר אליכם".

נעשיר את ידיעותינו על המושב, הקמתו, הקונספט התכנוני של המושב בידי ריכרד קאופמן, ועד היום. תפקיד עגלת הקפה בבית העם, עם ולמען הקהילה המתחדשת לקראת 2020, והרחבת נהלל לישוב גדול, צעיר ופעלתני, תוך שמירת הצביון הכפרי חקלאי.

הסיור מעניין, מרגש ומשלב אדם ומקום. הוא מתקיים בכל מזג אוויר, קיימים שירותים במקום, קיים אולם סגור וממוזג לדיון/התכנסות/ישיבות צוות.
ישנה אפשרות לשלב אטרקציות נוספות הפועלות ביישוב, מרכזי מבקרים, חנות ירקות ופירות אורגנית, סיור במשק /חווה חקלאית, "לקט ישראל" ועוד.

'בית העם' המיתולוגי של נהלל תוכנן על ידי ריכרד קאופמן, מי שתכנן גם את מושב נהלל הידוע בעיגול המפורסם שלו. סמוך לבית העם, שוכן מגדל המים ההיסטורי, המככב בספרו של מאיר שלו "רומן רוסי" ולידו בית הספר היסודי הוותיק של העמק שבקרוב יחגוג 100 שנים להיווסדו וזהו רק קצה קצהו של הסיפור ההיסטורי של נהלל.

לפרטים נוספים ולתיאום ביקור אתם מוזמנים להתקשר 052-5342299, מעוז בר און.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.