מפרסם: HOT
תאריך: 27/09/2017 10:18
נושא: בידור ופנאי, טלוויזיה
Apple Tree Yard
Apple Tree Yard
הודעה לעיתונות

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

מבוסס על רב המכר "חצר עצי התפוח" מאת לואיז דוהטי

המועמדת לאוסקר אמילי ווטסון ("לשבור את הגלים") מככבת במיני-סדרה הפרובוקטיבית של רשת BBC
יום חמישי ה-5.10, כל הפרקים ב-HOT HBO וב-HOT VOD

"חצר עצי התפוח" (Apple Tree Yard"") היא מיני-סדרה בת ארבעה פרקים של רשת BBC, המבוססת על רב המכר מאת לואיז דוהטי. את המותחן הפרובוקטיבי של דוהטי עיבדה למסך הקטן התסריטאית זוכת ה"באפטה" אמנדה קו ("מקום בצמרת") ועל הבימוי אמונה ג'סיקה הובס ("הסטירה", "ברודצ'רץ"). כל פרקי הסדרה ישודרו במרתון ב-5.10 ב-HOT HBO ויעלו בו זמנית גם ל-HOT VOD.

אל נעליה של הגיבורה, ד"ר איבון קרמייקל, נכנסת זוכת ה"באפטה" אמילי ווטסון - שהיתה מועמדת לשני פרסי אוסקר על תפקידיה ב"לשבור את הגלים" וב"הילארי וג'קי", כמו גם לארבעה פרסי "גלובוס הזהב". בקרוב היא אף צפויה לככב בעיבוד הטלוויזיוני החדש ל"נשים קטנות".

איבון, מדענית מוערכת, רעיה ואם שומרת חוק, פוגשת בבית הנבחרים הבריטי גבר זר אליו היא נמשכת ללא שליטה. היא מתנה עמו אהבים במקום ציבורי מבלי לשאול אפילו לשמו – הבגידה הראשונה שלה במהלך נישואים ארוכים ומושלמים לכאורה, ומעשה המנוגד לגמרי לאופייה. הרומן המסעיר הזה סוחף אותה לשקר גדול עוד יותר ובסופו של דבר גם לאקט אלים שישנה את חייה.

לצידה של ווטסון מככבים גם בן צ'אפלין ("סינדרלה"), מארק בונר ("קטסטרופה"), פרנסס טומלי ("מלכה לבנה"), אדיל אקטאר ("חולי אהבה"), סוזן לינץ' ("אליזבת': תור הזהב") ולידיה ליאונרד ("הרשות החמישית").

יום חמישי ה-5.10, כל הפרקים החל מ-18:20, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.