וידאו אנליטיקס 2017

יום ב', 30 אוק' 2017 בשעה 08:30
מיקום: מרכז הכנסים לאגו
כתובת: רחוב המאה ועשרים 6, ראשון לציון (מפה)
משך: 8 שעות וחצי
הודעה לעיתונות

וידאו אנליטיקס - חדשנות מבוססת ענן

וידאו אנליטיקס בתחומי האבטחה וביטחון המולדת

תחום הווידאו אנליטיקס במסגרת תעשיית האבטחה וביטחון המולדת עובר שינוי טכנולוגי מהיר ממערכות העבר, הממוקמות באתר עצמו, פועלות באופן תגובתי ועצמאי, למערכות חכמות מבוססות-ענן, פרו-אקטיביות, הפועלות בזמן אמת.
לפי dqindia.com, חברת Xvidia Technologies הציגה את פלטפורמת אבטחת הווידאו החכמה החדשה שלה. בהתבסס על הנסיון שלה בווידאו מבוסס-ענן, מכשירים חכמים ובינה מלאכותית, תשתית אבטחת הווידאו תהפוך להיות יעילה יותר. סוכנויות אכיפת החוק יוכלו לבצע באמצעותה חיפוש וידאו מתקדם מהיר ביותר בהשוואה למתודולוגיה המסורתית של ניתוח לאחר מעשה באמצעות שליפת כמויות עתק של תיקיות וידאו ישנות.
לדברי ויקאס קומאר, מנהל רובוטיקה ראשי בחברה, "היעדר מודיעין ממוקד אונליין מקשה על מניעת ארועים שעומדים להתרחש, בין אם מדובר באבטחה ביתית, תאגידית או עירונית. חיוני לאבטח אזור פיזי באמצעות אנליטיקה מבוססת-ענן כדי לספק התראות מנע פרואקטיביות בזמן אמת כדי למנוע מראש את התרחשות הפשע או התאונה.
לנוכח הצורך הדחוף בפתרונות וידאו חכמים אנחנו פועלים להרחבת המכירות הישירות שלנו כמו גם שותפויות שונות בהודו כדי לצמוח".
החברה יוצרת אוטומציה בניתוח וידאו על מנת לאתר ולקבוע התראות על פי הצרכים. חיפוש מזורז בסרטי וידאו מתועדים, חילוץ נתונים סטטיסטיים מתוך סרטים שצולמו על ידי מצלמות מעקב, מאפשרים קבלת תובנות במהירות ובקלות. הארכיטקטורה הפתוחה ופתרונות הווידאו אנליטיקס שמציעה החברה כוללים יישום תוכנה עבור מוצרים מבוססי-ענן או תלויי מיקום. המערכות הקיימות של טלוויזיה במעגל סגור (שבדרך כלל מגיעות ממגוון ספקים) יכולות להתחבר לפלטפורמה של Xvidia ולקדם צעד נוסף את מערכות המעקב.
פעילות החברה בנויה על פטנטים שלה בתחום ארכיטקטורת התוכנה, ראיה ממוחשבת מתקדמת ואלגוריתמים של למידה עמוקה, לצד נסיון רב בפיתוח תוכנה למערכות מעקב בהיקף רחב.
וידאו אנליטיקס הוא אחד מתחומי ההתעניינות של האקסלרטור הביטחוני של iHLS. האקסלרטור מתמקד בסטארטאפים עם טכנולוגיות ממגוון תחומים הקשורים לביטחון, כל עוד הם מציגים חדשנות טכנולוגית ואורינטציה ביטחונית, בפרט טכנולוגיות דואליות. קראו עוד על האקסלרטור הביטחוני של iHLS.
https://i-hls.com/accelerator/
וידאו אנליטיקס יהיה הנושא המרכזי של הכנס והתערוכה הבאים שמארגנת חברת iHLS - וידאו אנליטיקס 2017. הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחומי מעקב הווידאו, חיפוש ואנליטיקה יוצגו בארוע שיתקיים ב-30 באוקטובר, 2017 במרכז הכנסים לאגו בראשון לציון.
הירשמו https://i-hls.com/events/videoanalytics2015/he/%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%94/
לפרטים נוספים:https://i-hls.com/events/videoanalytics2015/he/
ביתן/חסות: קרן קלדרון, [email protected] 052-3653165

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- I-HLS.