ירמה לאור ירח - קרדיט אמנון דן
ירמה לאור ירח - קרדיט אמנון דן
פואטרי סלאם צילום אילן מור
פואטרי סלאם צילום אילן מור
סוס אחד נכנס לבר צילום שי לי עוזיאל
סוס אחד נכנס לבר צילום שי לי עוזיאל
הודעה לעיתונות

עונת הסתיו של תיאטרון אלעד: הצגות מקוריות והצגות אורח לצד ערבי פואטרי סלאם ואימפרוביזציה באילת והסביבה

תיאטרון "אלעד" של אילת והערבה מכריז על פתיחת עונת הסתיו עם רפרטואר מגוון שכולל את ההפקה המצליחה "ירמה לאור ירח", "סוס אחד נכנס לבר" של התיאטרון הקאמרי, הפקת המקור החדש "הזקן והים", הצגת האורח "תיאטרון רפרטוארי" וערבי פואטרי סלאם ואימפרוביזציה.

תיאטרון אלעד הוקם על ידי השחקנים בעז דן ודנה יצחקי. התיאטרון מורכב מקבוצה של שחקנים מהבימה והקאמרי שעזבו קריירות מצליחות ועברו להתגורר בדרום. את הקבוצה מנהיג אמנותית שי פיטובסקי, במאי מוערך, מחזאי ומעבד, אשר ניהל את קבוצת הצעירים של הבימה במשך שבע שנים ונחל הצלחה גדול. בנוסף, התיאטרון מלווה אמנותית ומקצועית ע"י עודד קוטלר, איציק ויינגרטן יהושע סובול, מאור זגורי ואילן רונן.

חברי "אלעד" ירדו דרומה מתוך שליחות ואמונה שיצירה תיאטרונית, איכותית צריכה להתקיים בכל הארץ במידה שווה וכמו כן כדי למצוא שפה תיאטרונית ייחודית שנובעת מתוך העבודה בחבל ארץ מרוחק כל כך מהמרכז ההומה.

פירוט ההצגות והמופעים:

"ירמה לאור ירח" – התיאטרון יוצא אל המדבר, תיאטרון אלעד: 5, 7, 25 באוקטובר / 9, 18, 30 בנובמבר - בשעה 20:30 בקיבוץ אילות.
תיאטרון אלעד, התיאטרון של אילת וחבל אילות מציג עיבוד יחיד מסוגו ועטור שבחים למחזה הקלאסי של לורקה "ירמה", בבימויו של שי פיטובסקי: התיאטרון יוצא אל המדבר, בהצגה אשר מתחילה בקיבוץ אילות ומשם עוקב הקהל אחר הדמויות תחת כיפת השמיים, למרגלות הרי אילת. ההצגה שעלתה לראשונה ב-2016 זכתה לביקורות נלהבות.

"סוס אחד נכנס לבר" – דרמה קומית חדשה ועטורת שבחים מבית תיאטרון הקאמרי: יום ראשון ה22.10 בשעה 21:00 באולם הWOW, מלון רויאל גרדן
השחקן והבימאי דרור קרן, בדרמה קומית עטורת שבחים על פי רב המכר הבנילאומי מאת דויד גרוסמן.,
מופע הסטנד אפ של דובלה גִ'י במרתף באזור התעשייה בנתניה יוצא משליטה ותופס תפנית מצמררת,. מול הקהל, שבו יושבים גם שני חברי ילדות, הוא עורך חשבון נפש נוקב. רכבת השדים נעה במהירות בין הומור שחור לסאטירה ארסית, בין אהבות לבגידות, געגועים וחרטה.
מחיר כרטיס: 105 ש"ח / 50-75 ש"ח לתושב אילת-חבל אילות

"הזקן והים" – מופע בכורה! קונצרט תיאטרלי בעיניים מכוסות של תיאטרון אלעד: 23, 24, 26, 27, 28 באוקטובר / 20, 21, 23, 25 בנובמבר – בשעה 21:00 בבית הבוץ, החווה של בני
"הזקן והים" בבימויו של שי פיטובסקי, היא יצירה מוסיקלית. רב חושית ושבה הקהל הוא השחקן המרכזי. הצופה, שעיניו מכוסות מקבל למעשה את חומרי הגלם של הסיפור באמצעות טקסט, מוזיקה חיה ואווירה מיוחדת שעוטפת אותו מכל צדדיו ומוציאה אותו לחוויה מסעירה עם הזקן אל הים, במסע הגדול ביותר של חייו. הקולות מקיפים אותו 360 מעלות, הוא נמצא בין הגלים, בסירה, בכוכבים, בנמל, נוגע בדג הגדול וחש את נשימותיו של הזקן. זהו בעצם "קונצרט תיאטרלי בעיניים מכוסות".

בתפקיד הראשי משחק גסאן עבאס (תיאטרון הבימה, תיאטרון חיפה, תיאטרון הקאמרי, התיאטרון העממי, תיאטרון בית ליסין ועוד). את ההצגה מלווה הצ'לנית נויה כהן, למוזיקה מקורית שכתב אלברטו שוורץ.
מחיר כרטיס: 105 ₪ (85 לתושבי אילת וחבל אילות)

מופע פואטרי סלאם – ערב הטחת שירה מדוברת בהפקת תיאטרון אלעד: יום חמישי ה-2.11 בשעה 20:30 בחוף של מוש.
"Poetry Slam" בתרגום חופשי "הטחת שירה", הוא מופע סוחף ונוקב של משוררים המדקלמים יצירה, מונולוג ושירת רחוב פרי עטם בסגנון הנקרא "ספוקן וורד" (שירה מדוברת). אירוע של מילים נוקבות, דעות נחרצות, וידויים מרגשים, מוסיקה חיה וכמובן – שירה. המופע מתקיים על חוף הים, תחת כיפת השמיים.

מחיר כרטיס: 105 ש"ח / 70-85 ש"ח לתושב אילת-חבל אילות

"תיאטרון רפרטוארי" – קומדיה פרועה, מקורית וסוחפת: יום ראשון ה19.11 בשעה 20:30 בריף הדולפינים
מחזאי צעיר מגיש את מחזה הבכורה שלו למנהל תיאטרון רפרטוארי, בעל נוירוזות קשות ומה שנראה כאובססיה לא מוסברת להמלט. כשאמנות פוגשת אינטרסים כספיים זה אף פעם לא נגמר טוב, אבל כשהפגישה הופכת לחקירה מטורפת אודות הקשר בין המחזה החדש לבין מוות מסתורי, הכל מסתבך והגבולות בין תיאטרון ומציאות מוגדרים מחדש.

ההצגה מתקיימת על חוף הים, תחת כיפת השמיים. מחיר כרטיס: 105 ש"ח / 70-85 ש"ח לתושב אילת-חבל אילות

תיאטרון פלייבק – מופע אימפרוביזציה סוחף, מצחיק ומרגש של תיאטרון אלעד: מוצ"ש ה9.12 בשעה 21:00 בבית הבוץ, החווה של בני.
מופע אימפרוביזציה חווייתי שכולו מבוסס על סיפורים מהקהל, המומחזים ע"י שחקני התיאטרון בליווי מוזיקה חיה. הסיפור המומחז מתעורר לחיים דרך הצגה מרגשת, מצחיקה ומעוררת מחשבה ומעודד ניתוח, פתיחות, קשב ואמפתיה. המופע מעניק הזדמנות לספר על חוויה אישית או סיפור משמעותי ולזכות בפרספקטיבה אחרת הנוצרת מהתבוננות חדשה בסיפור.

מחיר כרטיס: 105 ש"ח / 70-85 ש"ח לתושב אילת-חבל אילות

ניתן לרכוש מנויים, כרטיסים וגיפט קארדים במחירים מיוחדים לתושבי חבל אילות בטלפון 050-6706009 ובאתר www.elad-theater.co.il
מחיר מנוי "תיאטרון בים האדום" לעונת הסתיו: 360 שח ל-6 הצגות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עודד מזרחי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.