מפרסם: חברת החשמל
תאריך: 02/10/2017 11:34
נושא: תשתיות
הודעה לעיתונות

חברת החשמל ממשיכה לשלב נוסף בשדרוג מערכת המחשוב לשירות הלקוחות

חברת החשמל ממשיכה בשלב נוסף של המעבר למערכת ממוחשבת מתקדמת לניהול שירות לקוחות.

בימים אלה לא תהיה אפשרות לרכוש קוד לטעינת מונה מת"מ (מונה תשלום מראש), לכן, כדי להימנע מניתוק המונה בעקבות סיום האשראי, יש לבדוק את היתרה ולדאוג לרכוש כמות מספיקה עד לתחילת השבוע שלאחריו.

המעבר למערכת החדשה מתבצע בכמה שלבים במשך כמה חודשים וכל אחד מהם מצריך השבתה זמנית של שירותים נרחבים ללקוחות.

חברת החשמל משדרגת את מערכת המחשוב ללקוחות החברה , מדובר במעבר הדרגתי למערכת מתקדמת וחדשנית שתאפשר ללקוחות לקבל בעתיד הקרוב מידע מעודכן ולבצע פעולות שונות במגוון רחב של ערוצים תקשורת.

במהלך המעבר לשלב הבא בשדרוג המערכת שיחל מיום רביעי, 04/10 בשעה 13:00 ועד יום ראשון 15/10 בשעה 8:00, יושבתו מרבית מהשירותים פרט לטיפול בתקלות.

לא צפויה כל פגיעה באספקת החשמל.

במהלך ימים אלו מוקדי השירות 103 יטפל רק בתקלות באספקת החשמל ובמפגעים דחופים.

בשרות 103 באתר ובאפליקציה לא יתאפשרו תשלומי חשבונות, עדכון קריאת מונה, בירורים, הזמנות, העתקי חשבונות, החלפות שם לקוח וכד'.

כמו כן, משרדי קבלת הקהל יהיו סגורים בערבי החג ובחול המועד סוכות, 4/10 ועד 15/10. ניתן יהיה לשלם חשבונות בבנק ובבנק הדואר.

לקוחות בעלי מונה מת"מ (מונה תשלום מראש)

בימים אלה לא תהיה אפשרות לרכוש קוד לטעינת המונה, מפני שמערכת המידע תנותק. לכן, בשירות 103 לא תתאפשר רכישת קוד החל מיום שישי 6/10 שעה 13:00. בסניפי הדואר והפיצוציות לא תתאפשר רכישת קוד החל מיום ראשון, 8/10 בשעה 12:00.

אפשר יהיה לרכוש קודי מת"מ החל מבוקר יום ראשון, 15/10 בשעה 8:00..

לכן, כדי הימנע מניתוק המונה בעקבות סיום האשראי, יש לבדוק את היתרה שבו מועדים אלה ולדאוג לרכוש כמות מספיקה עד לתחילת השבוע שלאחריו.

בימים הראשונים, עם כניסתה לפעולה של המערכת החדשה, כצפוי בהטמעת מערכות מחשוב מורכבות חדשות, יתכנו עיכובים בקבלת שירות וביניהם בזמני המענה במוקדי 103, זמני המתנה ארוכים מהרגיל בקבלת קהל וטיפול בחשבונות ולכן, חברת החשמל ממליצה להסתייע עד כמה שניתן, בשירותי אתר האינטרנט ובאפליקציה של חברת החשמל.

לקוחות שקיבלו חשבון שהמועד האחרון לתשלום הינו בימי שדרוג המערכת, יוכלו לשלמו עד ליום ראשון, 22/10/17 ללא חיוב בריבית.
לקוחות מחוז הדרום של חברת החשמל, עוברים במהלך זה למערכת החדשה.

לקוחות אלה יקבלו מספר חשבון חוזה חדש, שמספרו יופיע בחשבון החשמל הראשון שיישלח לאחר המעבר.

משרדי קבלת הקהל במחוז הדרום 0נתניה, רעננה, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, רמלה/לוד אשדוד, אשקלון, באר שבע, אילת) יהיו פתוחים בימים ראשון עד חמישי 15-26/10 בין השעות 8:00 –12:00 בלבד.

בחברת החשמל עושים כל מאמץ כדי ששדרוג המערכת יתבצע ללא תקלות.

באם יהיה שינוי במועדים אלה, נודיעכם בהתאם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- חברת החשמל.