הודעה לעיתונות

חברת Kryon Systems הישראלית גייסה 12 מיליון דולר לפיתוח הדור הבא של רובוטים עבור שוק האנטרפרייז

מנכ"ל החברה הראל טייב: "פיתוח רובוטים הוא התחום הצומח ביותר היום בענפי ההיי-טק. קראיון מובילה את תחום זה בעזרת פיתוח פלטפורמה מתקדמת לבניה וניהול רובוטים עבור תהליכים עסקיים"

תל אביב, 2 באוקטובר 2017, GLOBE NEWSWIRE:

חברת הטכנולוגיה הישראלית Kryon Systems, אשר נחשבת לפלטפורמת הטכנולוגיה המובילה בעולם לפיתוח רובוטים, השלימה סבב גיוסB בהיקף של 12 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו Aquiline Technology Growth ו- Vertex Ventures. בעקבות ההשקעה מייקל צ'יובסקי מ-ATG, וינאי אורון מ-Vertex יצטרפו לדירקטריון של החברה.

קראיון סיסטמס (Kryon Systems) היא אחת החברות המובילות בתחום ה-RPA (Robotic Process Automation) עפ״י הדו״ח האחרון של Forresterעל התחום. פתרון התוכנה של החברה מציע אוטומציה בעזרת רובוטים (כוח אדם וירטואלי), שבאמצעותם ניתן לבצע כל תהליך לוגי בחברה וכך לייעל את תפוקת העבודה באופן משמעותי ובסופו של דבר להחליף את כל התהליכים ידניים לאוטומטיים.

מוצר הליבה שלה מחליף עבודה ידנית של עובדים ומאפשר לעובדים להתרכז באזורים החשובים ביותר. פלטפורמות הדגל של החברה LEO, מאפשרת ביצוע יעיל ומדויק של תהליכים עסקיים בכל היישומים הארגוניים. בין לקוחותיה ניתן למנות מספר רב של ארגונים הנמנים עם רשימתFortune 500 .

מנכ"ל החברה הראל טייב מציין כי: "ההון שגויס מיועד להמשך הצמיחה הגלובאלית של החברה. אנחנו מתכננים להגביר את ההתמקדות שלנו בפיתוחים נוספים, פתיחת שלוחות חדשות של החברה באסיה ובאירופה, והרחבת השלוחות הקיימות בצפון אמריקה וישראל". עוד הוסיף "החזון העסקי שלנו הוא להוביל את שוק ה-RPA ע״י זיהוי אוטומטי של תהליכים ידניים שניתן לייעל ולהחליף בעזרת תוכנה".

"הטכנולוגיה של קראיון מובילה לשינוי משמעותי בכל מקום עבודה", מציין מייקל צ'יובסקי מקרן ATG, "אנחנו מאמינים שהמוצר והטכנולוגיה הייחודית של החברה יכולים לעצב מחדש את הדרך בה אנשים יעבדו וינהלו תהליכים בתעשיות מגוונות ובמיוחד בחברות במגזר הפיננסים והביטוח. ההזדמנות בחברות האלה להטמעת טכנולוגיות חדשות הן עצומות והקרן שלנו, שמתמקדת בסקטורים האלו נלהבת לשתף פעולה עם קראיון".

הכנסות החברה צמחו בשלוש השנים האחרונות ב-300%.אבל החברה אינה לבדה. תחום ה-RPA צפוי לצמוח ב-60% בכל שנה, ויעמוד על 5 מיליארד דולר עד 2020. כבר היום 28% מהחברות בעולם אימצו את הטכנולוגיה.

ענף ה-RPA (Robotic Process Automation) צובר תאוצה ומוטמע כיום כמעט בחברות בכל תחום- מפינטק, דרך רפואה, טכנולוגיה, טלקום, בטחון ועוד. חברות הלוקחות חלק בתעשייה, בהובלת קראיון, מאפשרות לארגונים להתמקד בעסקי הליבה שלהם, בעוד שכוח העבודה הדיגיטלי (רובוטים) מטפל בתהליכים הפנימיים של הארגון בצורה יעילה יותר, במדויק ובאופן פרודוקטיבי.

״הצמיחה של קראיון בשנה האחרונה היא תוצאה של שוק שגדל במהירות ומוצר ייחודי של החברה שמאפשר לה להתחרות עם חברות גדולות ממנה״ מציין ינאי אורון שותף ב-ורטקס. ״אנחנו בורטקס משקיעים בחברות עם פוטנציאל להיות מובילות בקטגוריה ולקראיון יש את המרכיבים להוביל את שוק ה-RPA בשנים הקרובות".

http://www.kryonsystems.com/

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.