הודעה לעיתונות

אנגמי בוחרת בטריטון דיגיטל כדי להפיק כסף ממלאי השמע הדיגיטלי שלה

ספקית המוזיקה בזרימה המובילה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בוחרת בחבילת טכנולוגיות הפרסום המקיפה של טריטון כדי להפיק כסף ממלאי פרסום השמע הדיגיטלי שלה

לונדון, 3 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

Triton Digital®, טריטון דיגיטל, ספקית מובילה של טכנולוגיות לתעשיית השמע, ו-Anghami, ספקית המוזיקה בזרימה הגדולה ביותר במזרח התיכון, הודיעו היום על שותפות שבה אנגמי תשתמש בחבילת טכנולוגיות הפרסום השלמה של טריטון דיגיטל כדי להפיק כסף ממלאי השמע הדיגיטלי שלה, שמיוצג בלעדית על ידי Digital Media Services (DMS), זרוע הדיגיטל של Choueiri Group. באמצעות השותפות הזאת, אנגמי ו-DMS ישתמשו בשרת המודעות המאוד מידרגי Tap של טריטון כדי להכניס באופן דינמי פרסומות שמע ממוקדות ל-600 מיליון הזרמות האודיו בחודש של אנגמי, והתוצאה תהיה חוויה יותר מערבת ואישית למאזינים שלה, ותשואות גבוהות יותר למפרסמים שלה.

בנוסף, DMS תכליל את מלאי השמע של אנגמי בזירת המסחר הגלובלית לפרסום שמע a2x® של טריטון, וזה יאפשר לקוני תוכניות במזרח התיכון וצפון אפריקה ובחלקים אחרים של העולם בפעם הראשונה להגיע לקהל השומעים המעורב שלהם באמצעות קניות לא ניתנות לדילוג בגודל הדרוש. DMS גם תשתמש ב-Yield-Op, פלטפורמת צד ההיצע (SSP) של טריטון, כדי לנהל את המלאי שלה בשוק התוכניות. Yield-Op תאפשר ל-DMS לייעל את תפעול הפרסומות, לנהל את הגישה למלאי שלה, לנהל את המחירים, להגדיר איכות של פרסומות ולהגדיר עסקאות פתוחות ופרטיות עם קונים, מותגים או בתי מכירות ספציפיים.

"אנחנו גאים לעזור לאנגמי ול-DMS לרתום את הכוח של פרסום בתוכניות כדי לייעל את הפקת הכסף ממלאי השמע הדיגיטלי שלהן", אמר בנג'מין מאס, מנהל כללי, פיתוח שווקים ואסטרטגיה, בטריטון דיגיטל. "מתן האפשרות לסוכנויות ולמפרסמים לגשת ל-58 מיליון המשתמשים הרשומים של אנגמי באופן מוקד ומשמעותי יגדיל את התשואה שלהם וללא ספק יגדיל את הצמיחה של תעשיית פרסום השמע הדיגיטלי באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה".

"כבר קיבלנו פניות ממנהלי מותגים וסוכנויות פרסום מהאזור שהשתתפו ביום השמע האזורי הראשון שאורגן על ידי אנגמי עם תמיכה של DMS, שבו טריטון היית תורמת חשובה", אמר אלי חביב, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות באנגמי. עם הטכנולוגיה של טריטון, קל יותר עכשיו למפרסמים לגשת למלאי שלנו באופן אוטומטי, והם יכולים לשלוח את המסר הנכון בזמן הנכון במקום הנכון כך שהוא באמת יהדהד אצל המאזינים. זה יתרון עצום שבא אך ורק עם האופי המקורי והנייד של ערוץ השמע".

"אנחנו מצפים לנצל את הטכנולוגיה והמומחיות של טריטון בפרסום בשמע דיגיטלי כדי להמשיך לרומם את המותג וההגעה של אנגמי, ולהגדיל את שוק פרסומות השמע הדיגיטלי באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה", אמר מישל מלקון, מנהל תפעול ראשי ב-DMS. "ככל שנוכל לפשט יותר את הביצוע של פרסום רלבנטי והקשרי עבור מותגים וסוכנויות, התעשייה תצמח מהר יותר והחוויה של המאזינים הנאמנים והמעורבים שלה תהיה טובה יותר".

a2x, פתרון קניית התוכניות הראשון בעולם לשמע מוזרם, מאפשר למפרסמי פרסומות ומפרסמי תוכן לשתף פעולה באופן דינמי כדי לספק פרסומות רלבנטיות ובעלות משמעות באמצעות פרמטרי מיקוד מדויקים, כולל פורמט, סוגה, ג"ג, דמוגרפיה, מגדר ונתוני צד ראשון ושלישי. למידע נוסף, בקרו באתר https://www.tritondigital.com/advertisers/ad-exchange-networks

אודות טריטון דיגיטל

טריטון דיגיטל® (https://www.tritondigital.com) בונה שוק אודיו טוב יותר בכך שהיא הופכת את פרסום השמע המקוון ליותר נגיש, חכם ויעיל. טריטון דיגיטל, שהושקה ב-2006 ופועלת ביותר מ-45 מדינות, היא הספקית הגלובלית הגדולה ביותר של טכנולוגיות ושירותים לתעשיית השמע הדיגיטלי. הטכנולוגיה של טריטון מיועדת לעזור לרשתות שידור, פודקאסטרים ושירותי מוזיקה לייעל את התפעול היומיומי שלהם, לבנות את הקהל המקוון שלהם ולמקסם את ההכנסות שלהם מהאינטרנט. חבילת המוצרים המקיפה שלה כוללת מדידת קהל מקוון, הספקת זרימה ונגני מדיה, טכנולוגיות פרסום וכלים למעורבות של קהל מקוון. בנוסף, טריטון מפעילה זירת מסחר לפרסום שמע בתוכניות שמספקת למותגים דרך יעילה להגיע למגוון של קהלי שמע באמצעות פלטפורמת תוכניות אחת.

אודות אנגמי

אנגמי היא אפליקציית הזרמת מוסיקה שמספקת מוסיקה ערבית ובינ"ל בלתי מוגבלת להזרמה והורדה למצב לא מקוון. אנגמי מיועדת למזרח התיכון וצפון אפריקה ומספקת את קטלוג המוסיקה הגדול ביותר של תוכן ברישיון מהלייבלים הערביים הגדולים כגון רוטאנה, מלודי, מזיקה, פלטינום רקורדס ולייבלים עצמאיים רבים אחרים. היא כוללת גם את החברות הבינ"ל הגדולות EMI, סוני, וורנר ויוניברסל. אנגמי היא מיזם המוסיקה הדיגיטלית הגדול ביותר אי פעם במזרח התיכון במימון של חברות הון סיכון רבות.

אודות Digital Media Services (DMS)

Digital Media Services (DMS) הוקמה ב-2010 כזרוע המדיה הדיגיטלית הרשמית של Choueiri Group. כיום יש לחברה תיק פרימיום של מוצרים מקוונים / ניידים, שמגיעים ל-120 מיליון משתמשים ייחודיים, יוצרים 2 מיליארד צפיות בדפים ומגישים יותר מ-3.2 מיליארד פרסומות בחודש. בהתאם למחויבות של Choueiri Group לדיגיטל ולהתמקדות בו, המותג של DMS עבר מהפך באפריל 2017, שמבטא את החוזק הייחודי שלה כקול האמיתי של מפרסמי התוכן העצמאים. המטה של DMS נמצא בדובאי, עם נוכחות בשווקים אזוריים חשובים.

צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר www.businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20171002006524/en/

אנשי קשר
Triton Digital
Kristin Charron, +1 514-448-4037
[email protected]
או
Borouj Consulting
Mayssa Makhlouf, +971556479075
[email protected]

מקור: Triton Digital

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.