הודעה לעיתונות

Spirent VisionWorks נבחר על ידי מפעילת סלולר גדולה

ההתקנה בשווי מיליוני דולרים של הפתרון להבטחת שירות סלולרי תתחיל ברבעון הרביעי של 2017

סן חוזה, קליפורניה, 3 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

ספירנט, Spirent Communications plc (LSE:SPT), מובילה עולמית בפתרונות הבטחת שירות במחזור החיים, הודיעה היום שמפעילת סלולר גדולה שנייה בחרה את הפתרון שלה VisionWorks Mobility Service Assurance (MSA) להתקנה כלל ארצית. ההתקנה בשווי מיליוני דולרים תתחיל ברבעון הרביעי של 2017 ותימשך לתוך 2018. הפתרון VisionWorks MSA מאיץ דרמטית את הזיהוי והפתרון של בעיות שירות כגון קצב העברה גרוע של נתונים אצל מפעילי סלולר. הפתרון מציע יכולת חסרת תקדים לבדוק באופן פרואקטיבי את איכות השירות לאורך הרשת הסלולרית מקצה לקצה ואז לקשר בין התוצאות כדי לבודד את הגורמים של בעיות השירות.

הפתרון VisionWorks MSA מאפשר למפעילי סלולר להשיק במהירות פונקציות ושירותי רשת חדשים, להפחית הוצאות תפעוליות ולשפר את איכות השירות. את היתרונות האלה מקבלים באמצעות אוטומציה של תהליכי בדיקה ופתרון בעיות שבעבר היו מאוד ידניים. הפתרון כולל מודולי ניתוח ובקרה, יחד עם סוכני בדיקות פעילים שמותקנים ברשת האלחוטית, ברשת הליבה ובאתרי שירות הלקוחות ברחבי המדינה. מודולי הניתוח והבקרה הופכים לאוטומטיים לגמרי תהליכי בדיקה כמו אימות איכות השירות אצל משתמשי קצה ובידוד בעיות למקטע ספציפי של הרשת. אוטומציה של פונקציות רשת ובדיקה היא אלמנט קריטי להצלחה תפעולית בטווח הארוך כשמפעילי סלולר מאמצים וירטואליזציה וטכנולוגיות 5G.

"הפתרון שלנו VisionWorks Mobility Service Assurance נבחר עכשיו על ידי שתי חברות סלולר גדולות", אמר דייוויד סטהלין, המנהל הכללי של הבטחת שירות במחזור החיים בספירנט. "ההתקנה הראשונה של VisionWorks שעשינו מבטיחה את שירותי ה-VPN של רשת סלולר עבור מאות לקוחות ארגוניים והיא מורחבת באופן פעיל כדי לתמוך באלפי לקוחות ארגוניים עד סוף השנה. אנחנו רואים ביקוש חזק וגדל לפתרונות הבטחה המבוססים על בדיקות פעילות, כי הם מספקים יכולת טובה יותר לזהות בעיות באופן פרואקטיבי ולבודד את מקורן".

הפתרון VisionWorks MSA הוא חלק מחבילה של פתרונות הבטחת שירות במחזור החיים (SLA) מתוצרת ספירנט. פתרונות ה-SLA של ספירנט הופכים לאוטומטיים זרימות עבודה של בדיקות והבטחה לאורך מחזור החיים של השירות, מאיצים חידושים בשירות ומפחיתים עלויות תפעוליות. למידע נוסף על הבטחת שירות במחזור החיים ועל VisionWorks בקרו בבקשה באתר https://www.spirent.com/Solutions/Service-Assurance.

אודות Spirent Communications plc

Spirent Communications plc. (LSE: SPT) היא מובילה גלובלית בבדיקות ומדידות, שמציעה תיק מקיף של פתרונות לבדיקת מרכזי נתונים, מחשוב ענן וסביבות וירטואליות, רשתות ושירותי אתרנט מהירים, רשתות ומכשירים אלחוטיים, אבטחה של רשתות ויישומים וטכנולוגיות איכון. למידע נוסף בקרו: https://corporate.spirent.com/About-Us

אנשי קשר
האמריקות
SS PR
John Nelson, +1 312-750-9081
[email protected]
או
אסיה פסיפיק
Spirent Communications
Janet Peng, +86 (10) 82330055 x160
[email protected]
או
אירופה
Spirent Communications
Simon Loe, +44 (0) 7850 205885
[email protected]

מקור: Spirent Communications, Plc

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171003006142/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.