הודעה לעיתונות

מיימקאסט תתרחב לגרמניה עם תמיכת לקוחות ותושבות נתונים מקומיות

מחקר שוק חדש בגרמניה מדגיש דרישה לאבטחת דואל מתקדמת כדי להגן על ארגונים מפני התקפות כופרה והתחזות

מינכן, גרמניה, 4 באוקטובר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

מיימקאסט, Mimecast Limited (NASDAQ:MIME), חברת אבטחת דואל ונתונים מובילה, הודיעה היום על תוכניתה להתרחב לגרמניה.

המשרד החדש של מיימקאסט במינכן ישמש כמרכז אזורי למרכז אירופי ויחזק את הקשרים עם הלקוחות והשותפים הקיימים. מיימקאסט תקים צוות שיציע שירות לקוחות, תמיכה טכנית וניהול תוכניות שותפים מקומיים באיכות גבוהה בשפה הגרמנית. מיימקאסט גם תפתח שני מרכזי נתונים משוכפלים במלואם בגרמניה ב-2018 כדי לתמוך בתיאבון הגובר לתושבות נתונים מקומית.

מיימקאסט מחויבת במאה אחוז לערוץ ומגייסת עכשיו שותפים גרמניים נוספים כדי להאיץ את צמיחתה ולשפר עוד את חוויית הלקוח באזור.

"מיימקאסט משקיעה את כולה בגרמניה עם מחשבה ארוכת טווח על השקעה בתשתית טכנולוגית ומשרות", אמר מיכאל האוור, מנהל המדינה - מרכז אירופה.

"דואל הוא שירות קריטי עבור ארגונים והם צריכים עזרה לשמור בארכיון את כמויות הנתונים הגדלות שלהם במאגר מאוד מאובטח תוך הספקת כלי חיפוש חזקים שמאפשרים לעובדים לגשת בקלות למידע הזה במהירות לשם פרודוקטיביות וציות ל-GDPR.

"המחקרים שלנו מראים שההתקפות המתקדמות על דואל בגרמניה גוברות וחברות רבות עדיין לא אימצו אסטרטגיית עמידות סייבר. חיוני שארגונים לא רק ישקיעו במניעת התקפות אלא גם יתכוננו איך לאפשר לעסקים שלהם להמשיך לפעול בזמן אירוע", הוסיף.

דגשים מהמחקר של מיימקאסט בגרמניה*

  • כמות ההתקפות המתוחכמות על דואל עולה -- 55% מהמשיבים ראו יותר דיוג ממוקד עם קישורים זדוניים בשלושת החודשים האחרונים; 47% ראו עלייה בהונאות התחזות שביקשו נתונים סודיים ו-43% בהונאות של העברות כספים.
  • אצל 61% מהארגונים חלק מהנתונים שלהם הוצפנו על ידי כופרות ב-2017 ו-37% מהנפגעים שילמו את הכופר.
  • רק 19% מהארגונים בגרמניה כבר אימצו אסטרטגיית עמידות סייבר.

חבילת הענן המשולבת של מיימקאסט מיועדת לנהל באופן מקיף אבטחת דואל, שמירה בארכיון והמשכיות עסקית עבור שירותים באתר הפיזי ובענן כמו Microsoft Office 365.

לקוחות, שותפים ועובדים פוטנציאליים מוזמנים לפגוש את נציגי מיימקאסט בתערוכה וכנס it-sa 2017 שייערכו ב-10-12 באוקטובר בנירנברג. אולם 10.1-214.

אודות מיימקאסט

Mimecast Limited (NASDAQ:MIME) הופכת את הדואל והנתונים העסקיים לבטוחים יותר עבור יותר מ-27,300 לקוחות ומיליוני עובדים בכל העולם. שירותי האבטחה, שמירה בארכיון והמשכיות מבוססי הענן מהדור הבא של החברה שהוקמה ב-2003 מגינים על דואל ומספקים ניהול סיכוני דואל מקיף בשירות מנויים אחד משולב במלואו.

*המחקר נערך בספטמבר 2017 על ידי Vanson Bourne בשם מיימקאסט. המשיבים היו מקבלי החלטות מיחשוב במאה ארגונים גרמניים עם יותר מאלף עובדים.

אנשי קשר לעיתונות
Richard Botley
[email protected]
+44 207 847 8747
איש קשר למשקיעים
Robert Sanders
[email protected]
617-393-7074

אמירות בהודעה לעיתונות זאת בנוגע לציפיות, מחשבות, כוונות, יעדים, אסטרטגיות, תוכניות או תחזיות עתידיים של ההנהלה, כולל אך לא רק אמירות בנוגע להתרחבות האפשרית של הפעילות לגרמניה, העיתוי של ההתרחבות הזאת, וההצלחה של הפעילות הפוטנציאלית הזאת, עשויות להוות מידע צופה פני עתיד במשמעות של החוק Private Securities Litigation Reform Act of 1995 וחוקי ניירות ערך פדרליים אחרים. מיימקאסט מתכוונת שכל מידע צופה פני עתיד כזה יכוסה על ידי הוראות נמל המבטחים למידע צופה פני עתיד שכלולות בסעיף 21E של החוק Exchange Act and the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. מידע צופה פני עתיד כזה כולל סיכונים ידועים ולא ידועים. בגלל סיכונים אלה, התוצאות בפועל של מיימקאסט עשויות להיות שונות מהותית מתוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים כלשהם שנדונים במידע צופה פני עתיד הכלול בזאת או משתמעים ממנו. מיימקאסט מוסרת את המידע בהודעה לעיתונות זאת נכון להיום ולא נוטלת מחויבות לעדכן את המידע הכלול בהודעה לעיתונות זאת או לשנות מידע צופה פני עתיד כלשהו, בין אם בגלל מידע חדש, אירועים עתידיים או סיבה אחרת.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.