הודעה לעיתונות

רדיקס אינטרנשיונל ממנה את ג'ון אליסון לנשיא ומנכ"ל

אורלנדו, פלורידה, 4 באוקטובר 2017, :(GLOBE NEWSWIRE)

רדיקס אינטרנשיונל, ספקית מובילה בענף שמספקת לחברות תעופה מערכות מותאמות להזמנות, הפצה ומסחור, הודיעה היום שמינתה את ג'ון אליסון לנשיא ומנכ"ל. רון פרי, המייסד והמנכ"ל הקודם של רדיקס, ימשיך לכהן כיו"ר מועצת המנהלים של רדיקס.

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1e4e5090-f5a9-457c-8e2d-b61664ed2a78

מר אליסון יהיה אחראי ליישום של הכיוון האסטרטגי הכולל של רדיקס ויפקח על התפעול היומיומי של החברה. לפני שהצטרף לרדיקס, מר אליסון עבד 29 שנים ב-Sabre, ותפקידו האחרון שם היה סגן נשיא בכיר של תקציבים גלובליים וחוויית הנוסע בחטיבת רשת הנסיעות של החברה. במהלך הקריירה שלו בסייבר, מר אליסון היה אחראי על מגוון תחומים כולל ניהול המכירות הגלובליות של חטיבת פתרונות לחברות תעופה של סייבר וניהול השיווק הגלובלי והאסטרטגיה התאגידית של Travelocity. ברוב הקריירה המצטיינת שלו מר אליסון עסק בהפצה ישירה ולא ישירה בחברות תעופה, באינטרנט ומחוץ לאינטרנט.

"ג'ון הוא ההתאמה האידיאלית לרדיקס כשהחברה ממשיכה לבצע צעדים משמעותיים ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלה", אמר רון פרי, המייסד והיו"ר של רדיקס אינטרנשיונל. "אנחנו בטוחים שהרקע והניסיון הרלבנטי של ג'ון בענף הנסיעות הגלובלי, במיוחד משום שהם קשורים לפתרונות לחברות תעופה, יוכיחו את ערכם הרב. אנחנו שמחים מאוד לקבל את פניו של ג'ון ברדיקס ומצפים לתרומותיו העתידיות לחברה".

"ג'ון הוא מנהל מוכשר עם היסטוריה מוכחת ביצירת צמיחה ובניית צוותים מאוד יעילים", אמר קורט ר. ג'אגרס, חבר במועצת המנהלים של רדיקס ומנהל כללי ב-TA Associates, שהשלימה השקעה משמעותית ברדיקס בספטמבר 2016. "אנחנו מאמינים שכישורי הניהול של ג'ון והידע במגזר הנסיעות יוכיחו את התועלת שלהם לרדיקס. בשם מועצת המנהלים, ברצוני להודות לרון פרי על השירות, הלהט והמסירות לרדיקס וללקוחות, השותפים והעובדים שלה, ואנחנו מצפים להמשך תרומתו כיושב ראש".
בהתייחסו למינוי שלו, מר אליסון אמר: "אני שמח ומודה על ההזדמנות להצטרף לרדיקס, חברה שעקבתי אחריה והערכתי אותה שנים רבות. הודות לעבודה הקשה של ההנהלה והעובדים, רדיקס ממוצבת היטב לנצל את הטכנולוגיה המובילה שלה והצעת הערך הייחודית כדי להגדיל משמעותית את בסיס הלקוחות שלה. העובדים של רדיקס הרשימו אותי ואני משתוקק לעבוד איתם באופן צמוד כדי לנצל את המוניטין החזק והתנופה של החברה".

הביוגרפיה של ג'ון אליסון

ג'ון אליסון הוא הנשיא והמנכ"ל של רדיקס אינטרנשיונל. לפני שהצטרף לרדיקס, מר אליסון היה סגן נשיא בכיר של תקציבים גלובליים וחוויית הנוסע ב-Sabre Travel Network, ספקית טכנולוגיות לענף הנסיעות הגלובלי. הוא עבד קרוב לשלושה עשורים בסייבר ובחברת האם הקודמת שלה, אמריקן אורלינס, במגוון של תחומים פונקציונליים כולל תפעול, הדרכה, פיתוח תוכנה, ייעוץ, פיתוח עסקי, מכירות וניהול תקציבים, שיווק, פיתוח מוצרים, ניהול תיקים, ניהול מחירים והכנסות, בינה עסקית ואסטרטגיה. בתקופת עבודתו, מר אליסון ניהל בהצלחה כמה משאים ומתנים בהיקף של מיליארדי דולרים שיצרו ערך רב לכל הצדדים. יש לו תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת ונדרבילט והוא עשה עסקים וניהל עובדים בכל העולם. מר אליסון מכהן במספר מועצות של עסקים, אוניברסיטאות, ערים וארגונים ללא כוונת רווח.

אודות Radixx International

Radixx International, Inc., שהמטה שלה באורלנדו, פלורידה, מספקת עכשיו את הדור השישי של מערכת השירותים לנוסעים (PSS) שלה, גלקסי. גלקסי היא מערכת ה-PSS הראשונה שנוצרה במקור באופן מלא לאינטרנט וניתנת להתקנה בכל מרכז נתונים פרטי או ציבורי. היא קיבלה אישור לפעול מרשת ענן הקטנה ביותר ועד לסביבות הכי גדולות ותובעניות. גלקסי מספקת מערכת ארגונית מלאה ניתנת להתאמה שדואגת לצרכים של חברות תעופה היברידיות, מוזלות ומסורתיות, כולל תמיכה בהסכמי קישוריות (interlining), קוד שיירינג והפצה באמצעות מערכות הפצה גלובליות. הפתרון המשולב במלואו מבוסס הענן של רדיקס, שהוקמה ב-1993 ומארחת עכשיו 50 חברות תעופה בשש יבשות, תומך בכל המודלים העסקיים של חברות התעופה. רדיקס יצרה לאחרונה שותפות עם TA Associates, חברה מובילה להשקעות פרטיות גלובלית בחברות צמיחה. למידע נוסף בקרו באתר www.radixx.com.

איש קשר למדיה:
John Beisner
Bond Moroch
[email protected]
+1.504.323.8337

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.