הודעה לעיתונות

ה-CSIM של וידסיס תומך ביעדי העיר החכמה של איחוד האמירויות באמצעות תוכנית האסנטוק

אבו דאבי, איחוד האמירויות, 11 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

וידסיס, ספקית גלובלית של תוכנת CSIM (ניהול אבטחה ומידע מאוחד), הודיעה היום שאינג'זט מערכות נתונים תשתמש בפלטפורמת ה-CSIM שלה כחלק מתוכנית האסנטוק של איחוד האמירויות.

תוכנית העיר החכמה והבטוחה הזאת מיועדת להפחית את העלות של בדיקת בניינים ומאפשרת ניטור מרכזי של שריפות ואירועים מסכני חיים ביותר מ-150,000 בניינים ברחבי איחוד האמירויות. נחקקו חוקים שמחייבים את כל הבניינים שיש להם כתובת להתחבר להאסנטוק לניטור ציוד והספקת שירות. אינג'זט מערכות נתונים היא ספקית השירותים בכפיפות למשרד הפנים לתוכנית האסנטוק העשר שנתית.

שכבת החזיה המרכזית באמצעות דשבורדים תסופק על ידי ה-CSIM של וידסיס, עם מימשק אחיד לפעולה 24/7. פלטפורמת ה-CSIM תספק סינון ומיתאם של כל ההתראות והאירועים על בסיס מקום, סוג ועדיפות ותציג נוהלי פעולה סטנדרטיים שהמפעיל יפעל לפיהם באופן דינמי, יחד עם הדיווח בזמן אמת.

"היוזמה האסטרטגית הכלל ארצית הזאת תקצר את זמן ההיענות לאירועים באמצעות הודעות אלקטרוניות ישירות וזיהוי מקום אוטומטי", אמר עטיף אל-בראיקי, מנהל הפרויקטים האסטרטגיים באינג'זט מערכות נתונים. "הפתרון החכם הזה יחזק את היכולת של ההגנה האזרחית לנטר את בטיחות החיים והאש מסביב לשעון".

"וידסיס שמחה לעבוד עם משרד הפנים של איחוד האמירויות והשותפה שלנו, אינג'זט מערכות נתונים, בהשקת התוכנית הזאת", אמר מנכ"ל וידסיס ג'יימס א. צ'ונג. "בעבודתנו עם ממשלת איחוד האמירויות בחזית הזאת ובאחרות עם שותפי מפתח כמו אינג'זט מערכות נתונים, אנחנו מצפים לראות אימוץ מהיר של יוזמות האינטרנט של הדברים באזור כולל בניינים חכמים, תנועה חכמה ויישומים חכמים אחרים."
וידסיס מחדשת ומפתחת כל הזמן טכנולוגיות של האינטרנט של הדברים וערים חכמות, מתוך מטרה לנצל ביג דאטה ליצירת קהילות חכמות ובטוחות יותר.

אודות וידסיס

וידסיס, שהמטה שלה בוויינה, וירג'יניה, ארה"ב, מספקת פלטפורמת PSIM (ניהול מידע של אבטחה פיזית) ו-CSIM (ניהול אבטחה ומידע מאוחד) טרנספורמטיבית שאומצה על ידי כמה מהמותגים ושותפי הטכנולוגיה המובילים בעולם בשווקים אנכיים חשובים, ביניהם תחבורה, אנרגיה, שירותים ציבוריים, בריאות ומימשל. התוכנה של וידסיס קיבלה את הרמות הגבוהות ביותר של אבטחת והבטחת מידע מחברות גלובליות גדולות וגם מהממשלה הפדרלית של ארה"ב.

וידסיס אדישה לחומרה, לפרוטוקולים ולמכשירים, ומציעה פלטפורמה דו-כיוונית מבוססת דפדפן עם תכונות ופונקציות ספציפיות לענף שמאפשרת לחבר ביניהם חיישנים, מכשירים, מערכות, תת מערכות ושירותים באמצעות APIs ו-SDKs בארכיטקטורה פתוחה. הפלטפורמה אוספת, מתאמת וממירה כמויות עצומות של נתונים למידע בעל משמעות שאפשר לפעול לפיו, על בסיס מדיניות הסיכונים, התקנים ודרישות הציות של הארגון. על ידי שימוש בטכנולוגיה מבוססת רשת ומובייל, אפשר להתקין את התוכנה במהירות והיא מספקת מודעות למצב ויכולות ניהול מידע בזמן אמת. למידע נוסף בקרו בבקשה www.vidsys.com.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20171010006722/en/

אנשי קשר
איש קשר למדיה
Avery Ross, +1-214-502-5007
[email protected]
או
איש קשר לחברות
Vidsys
Jasmeet Kapoor, +1-703-772-6192
[email protected]

מקור: Vidsys

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.