מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 12/10/2017 22:59
נושא: אקטואליה, בריאות
הודעה לעיתונות

מנקיינד תורמת Afrezza® לתמיכה באנשים עם סוכרת שנפגעו מהוריקן מריה בפוארטו ריקו

ווסטלייק וילג', קליפורניה, 12 באוקטובר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום על התמיכה של החברה בקורבנות של הוריקן מריה בפוארטו ריקו באמצעות תרומה של Afrezza®, (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה. התרומה תישלח השבוע באמצעות American Family Airlift (AFA), ארגון סיוע שהוקם על ידי הקטור הויוס וד"ר סזר סיירה - שני ילידי פוארטו ריקו שלהוטים לעזור לנזקקים. AFA, שעוסק באיסוף אספקה רפואית ועוזר לתאם את ההטסה של האספקה הרפואית הזאת לפוארטו ריקו, חבר לכמה בתי חולים וארגונים כדי לסייע בפעולות הסיוע שלהם.

"אחוז המבוגרים עם סוכרת בפוארטו ריקו הוא מהגבוהים ביותר בארצות הברית1", אמר מייקל קסטניה, מנהל העסקים הראשי של חברת מנקיינד. "זאת חובתנו לעזור. מאות אלפי תושבים נפגעו קשות מהוריקן מריה, רבים מהם עם סוכרת. כשאנשים כה רבים לא יכולים לקבל גישה לאספקה הרפואית שלהם, גישה לאינסולין נשאף כמו Afrezza יכולה להעניק סיוע למבוגרים שחיים עם סוכרת בקהילות שנפגעו".

Afrezza, שזמינה לפי מרשם בלבד, היא אינסולין נשאף עם פעולה מהירה שמשמש לשיפור השליטה הגליקמית במבוגרים עם סוכרת. זאת התרומה השנייה של Afrezza שמנקיינד תרמה בחודשיים האחרונים כדי לסייע בפעולות סיוע בהוריקנים האחרונים. למידע נוסף, כולל מידע בטיחות חשוב על Afrezza®, בקרו באתר www.afrezza.com.

קשה להתאוששות מאסון כמו זה שהשאיר אחריו הוריקן מריה", אמר קסטניה. "אנחנו מקווים שהתמיכה שלנו באנשים עם סוכרת מסייעת להם במשהו בדרכם הארוכה להתאוששות, ונמשיך להעריך אפשרויות לסייע לאנשים שבגלל הנסיבות אין להם גישה לאספקה שלהם".

אודות חברת מנקיינד

חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בפיתוח ומסחור של מוצרי ריפוי נשאפים עבור חולים עם מחלות כגון סוכרת ויתר לחץ דם ריאתי. מנקיינד ממסחרת כעת את Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה, המוצר הראשון של החברה שאושר על ידי FDA, בארצות הברית שבה הוא זמין לפי מרשם בבתי מרקחת ברחבי הארץ. המטה של מנקיינד נמצא בווסטלייק וילג', קליפורניה, ויש לה מפעל ייצור חדיש בדנברי, קונטיקט. החברה גם מעסיקה אנשי מכירות בשטח ונציגים רפואיים ברחבי ארה"ב. למידע נוסף, בקרו באתר www.mannkindcorp.com.

מקורות
1. Centers for Disease Control and Prevention. National Diabetes Statistics Report, 2017. CDC website. https://www.cdc.gov/diabetes/pdfs/data/statistics/national-diabetes-statistics-report.pdf. Accessed October 2017.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של מנקיינד. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את סיכונים המפורטים בדיווחים של מנקיינד לרשות האמריקני לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q ודוחות שוטפים על גבי טופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ומנקיינד לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

אשת הקשר של החברה:
רוז אלינאיה
סגנית נשיא בכירה, קשרי משקיעים
818-661-5000
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.