הודעה לעיתונות

גלובקום מציגה את וקטור, מערכת מוקד שידורי וידיאו וירטואלית שמספקת מאות ערוצים על גבי פלטפורמות מרובות

דגשים

• מערכת מוקד שידורי וידיאו וירטואלית מציעה פתרון אחד קומפקטי שמפשט את העיבוד, האריזה וההתאמה הספציפית של תוכן וידאו - מהרכישה והתרומה ועד השידור וההפצה.

  • וקטור, שניתנת להגדלה למאות ערוצים, מספקת תוכן על גבי DTH, OTT, IPTV, כבלים וטלוויזיה קרקעית ומנצלת את רשת הלוויין, IP וסיבים הגלובלית של גלובקום.
  • מתוכננת עם העמידות המפורסמת של גלובקום המאפשרת זמינות גבוהה.
  • פתרון משתלם שמפחית משמעותית שטח כוננים, כבלים, צריכת חשמל ומגבלות תפעוליות.

הופוג, ניו יורק, 12 באוקטובר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

גלובקום הציגה היום את Vector℠, מערכת מוקד (headend) שידורי וידיאו וירטואלית שיכולה לתמוך במאות ערוצים ולספק תוכן על גבי פלטפורמות מרובות. הפלטפורמה מבוססת IP של וקטור מפשטת את העיבוד, האריזה וההתאמה הספציפית של תוכן וידאו מהרכישה והתרומה ועד השידור וההפצה להספקה על גבי DTH, OTT, IPTV, כבלים וטלוויזיה קרקעית. היא מנצלת את רשתות הספקת התוכן באמצעות לוויין, IP וסיבים החזקות של גלובקום ובניסיון הרב של החברה בתכנון והשילוב של תשתיות מדיה.

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/10e8aecd-0762-4f80-8ecc-0568a3c46a39

וקטור מחליפה את הצורך במרכז הנתונים המסורתי בפתרון קומפקטי שמפחית משמעותית שטח כוננים, כבלים וצריכת חשמל. בין אם היא מתארחת ברשת הענן של גלובקום או מותקנת באתר של לקוח, כל מערכת מתוכננת עם העמידות המפורסמת של גלובקום המאפשרת זמינות גבוהה.

"וקטור היא השלב הבא בהתפתחות של השירותים של גלובקום לתעשיות המדיה והבידור, והיא שיאם של חודשים רבים של מחקר ופיתוח", אמר מנהל המסחור הראשי של גלובקום בריאן מקגירק. "במשך עשרות שנים בנינו מתקני הפקה ומרכזי שידור, אירחנו והפצנו תוכן מדיה עתיר ערך לשידור ליניארי ועזרנו ללקוחות להתאים אותו ל-OTT. מערכת מוקד שידורי הווידיאו הווירטואלית וקטור מכנסת את כל היכולת הזאת לאחד הפתרונות הכי פשוטים, עמידים ומדרגיים בשוק".

מוקד שידורי הווידיאו הוא הליבה הטכנולוגית של ניהול וידאו, מהיבוא (ingest) והאחסון ועד האריזה. במוקדי השידור המסורתיים, זרימת העבודה תלויה במכשירים רבים של יצרנים שונים, שכל אחד מהם מבצע משימות בדידות וכולם מצריכים שילוב עם יתירות מספיקה כדי להבטיח עיבוד אמין, ותקשורת מקצה לקצה כדי לספק את חבילת התוכן הסופית.

וקטור מפשטת תהליכים רבים שתלויים אחד בשני -- כולל טכנולוגיות דחיסה חדשות, תקני וידיאו מרובים וקידודים מתקדמים כמו קצב ביטים אדפטיבי -- לתוכנה ואחסון נתונים בסביבה שכולה IP. סביבת ה-IP מספקת אפיק משותף כדי לפשט את התקשורת של התהליכים ולהקל על ניהול השדרוג של טכנולוגיות. היא מאפשרת הוצאה הונית נמוכה ויעילה יותר או החלפת ההוצאה ההונית בהוצאות תפעוליות ניתנות לחיזוי, ומאפשרת הספקה לוכדת שווקים מהירה יותר של תוכניות וערוצים חדשים, עם תגובת מדרוג דינמית לשינויים בביקוש.

הופעת הבכורה של וקטור תהיה בתערוכת NAB Show New York 2017, ביתן N609 של גלובקום, שתיערך ב-18 ו-19 באוקטובר ב-Javits Center העיר ניו יורק.

אודות גלובקום

גלובקום מתכננת, משלבת ומפעילה מערכות קול, וידאו ונתונים מאוד מתוחכמות כדי לחבר כל אחד לכל דבר בכל מקום. אנחנו נבדלים ברשתות הלוויין, סיבים, סלולר והספקת תוכן המשולבות הכלל עולמיות שלנו שמציעות קישוריות עמידה ואיתנה ביבשה, בים ובאוויר עם זמינות גבוהה. בלי תלות בטכנולוגיה, גלובקום מציעה פתרונות ושירותים מנוהלים מקצה לקצה שמשרתים בצורה הטובה ביותר את צורכי לקוחותינו. אנחנו תומכים עכשיו ביכולות תקשורת והאינטרנט של הדברים קריטיות עבור לקוחות מתחומי המימשל, ימאות, שידור, ארגונים, נפט וגז ותקשורת ביותר מאה מדינות.
המטה של גלובקום נמצא בהופוג, ניו יורק ויש לה אתרים במרילנד, ניו ג'רזי, וירג'יניה, הולנד, הונג קונג, דרום אפריקה, גרמניה, סינגפור, איחוד האמירויות ואפגניסטן.

www.globecomm.com

מידע ליצירת קשר:
Peggy Stalhut; [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.