הודעה לעיתונות

ObserveIT סוגרת רבעון שובר שיאים שני ברציפות; משבשת את שוק ה-DLP

בוסטון, 15 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE) :

ObserveIT, הספקית המובילה של פתרונות ניטור ומניעה של איומים מבפנים עם יותר מ-1,600 לקוחות ברחבי העולם, הודיעה היום שהחברה סגרה רבעון שובר שיאים שני ברציפות. החברה משבשת את השוק ה-DLP (מניעת אובדן נתונים), כי הלקוחות פונים אל ObserveIT בגלל קלות ההתקנה שלה והיכולת לגלות ולמנוע דליפת נתונים על ידי מעקב אחרי פעילות משתמשים שחורגת מהמדיניות ופעילות חשודה בקבצים.

לדברי גרטנר, "התקנות DLP רבות מתקשות להתקדם מעבר לניטור פשוט של נתונים והפעלה של הגנה מוגבלת על נתונים, והתוצאה היא הגנת נתונים לא שלמה בכל זרימות הנתונים. בעסקים דיגיטליים, הנתונים שלנו יכולים (ובמקרים רבים, חייבים) להיות נגישים מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר, כל עוד עומדים בדרישות הסיכונים והאמון. לכן אנחנו צריכים ליישם בנתונים גישה של הערכה רציפה המבוססת על סיכונים ואמון1".

"חברות מביעות רצון שכל הנתונים של פעילות משתמשים, הפעילות בנתוני קבצים והניתוחים יהיו בפתרון אחד", אמר מנכ"ל ObserveIT מייק מקי. "על ידי מתן מלוא ההקשר והפרטים על מה שאנשים עושים, אנחנו מאפשרים לאנשי האבטחה לזהות ולסלק במהירות איומים מבפנים".

ציוני דרך:

  • מצטרפים אסטרטגיים: טל טיקוצקי, סגן נשיא, הנדסה, ישמש כמנהל המשרד של ObserveIT בתל אביב. אלכס קרמר, ארכיטקט ראשי, מצטרף לצוות ההנדסי במשרד של ObserveIT בבוסטון.
  • גידול במכירות: יותר ממאה אחוז לעומת השנה הקודמת (הרבעון השלישי של 2017 לעומת הרבעון השלישי של 2016).
  • זכיות בלקוחות: 2 מיליון דולר בתוספת חברת שירותים פיננסיים מרשימת פורצ'ן 100. זאת הזכייה השלישית מעל מיליון דולר בתשעים יום, יותר מעשר עסקאות מעל $100,000 ברבעון השלישי.

למידע נוסף ודמו, בקרו כאן.
1 Gartner, Inc. “It's Time to Redefine Data Loss Prevention,” by Brian Reed, Sept. 19, 2017

אודות ObserveIT

ObserveIT היא הספקית המובילה של פתרונות ניטור ומניעה של איומים מבפנים עם יותר מ-1,600 לקוחות ב-87 מדינות. ObserveIT הוא הפתרון היחיד שמעצים אנשי אבטחה לגלות איומים מבפנים, לייעל את תהליך החקירה ולמנוע דליפת נתונים. עם יותר מ-200 התראות מוכנות לשימוש על איומים מבפנים, מטה-נתונים עשירים ויכולת חיפוש יוצאת דופן והצגה של כל הפרת מדיניות, ObserveIT מספק מבט מקיף על מה שאנשים - קבלנים ומשתמשים בסיכון גבוה - עושים, ומפחית את זמן חקירות לדקות. למידע נוסף, בקרו: www.observeit.com.

אנשי קשר
אשת קשר למדיה של ObserveIT:
Ariel Burch Novak, 617-502-4370
PAN Communications
[email protected]

מקור: ObserveIT

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171006005121/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.