משפחת קרופורד גרבר בקמפיין החדש של אומגה. צילום - יחצ חול
משפחת קרופורד גרבר בקמפיין החדש של אומגה. צילום - יחצ חול
הודעה לעיתונות

ילדי דוגמנית העל סינדי קרופורד חוגגים בפריז את הכרזתם לשגרירים החדשים של OMEGA

מותג שעוני השווייצרי אומגה פתח רשמית את התערוכה "הזמן שלה" בפריז בהיסטורי דה סולי, באירוע חגיגי בבירה הצרפתית. אורחי הכבוד באירוע, אשר זכו לברכת אומגה היו דוגמנית העל סינדי קרופורד יחד עם ילדיה, קאיה ופרסלי, אשר הוכרזו כשגרירים החדשים של המותג.

סינדי קרופורד המייצגת את אומגה החל משנת 1995, מזוהה עם המותג למעלה מ-20 שנה, פתחה רשמית את האירוע יחד עם נשיא ומנכ"ל אומגה, ריינאלד אשילמן.

האירוע חשף את תערוכת "זמן שלה" המציגה את התפתחות שעוני הנשים של אומגה מהקמת החברה ב-1848 ועד היום. ניתן לראות את העיצובים המאופיינים בסגנונות משתנים, החל בתליונים מוקדמים של לופין והלדימאטיק האייקוני, ועד "שעוני תכשיטים סודיים" ועיצובי השעונים של השנים האחרונות.

סינדי קרופורד אמרה לאורחים: "המסע שלי עם אומגה מדהים ואני יודע שקאיה ופרסלי ייהנו לעבוד עם המותג כמוני. שניהם כישרוניים בדרכים המיוחדות שלהם ואני כל כך גאה שהם יהיו השגרירים הבאים עבור שעונים פנטסטיים ".

נשיא אומגה ריינאלד אשילמן אמר: "קאיה ופרסלי מייצגים את הדור הבא של עונדי השעונים. הם בעלי מוטיבציה, מודל לחיקוי והשראה ומלאי אנרגיה. נפלא שיש לנו כזו מסורת משפחתית נלהבת ואני מתרגש להתחיל לעבוד עם שני הצעירים האלה. "

לאחר הדברים נחשפה התמונה המיוחדת של כל המשפחה, אשר צולמה על ידי הצלם הנודע פיטר לינדברג בחוף מליבו. תמונה זו הינה הראשונה שמתפרסמת ומציגה את כל ארבעת בני המשפחה יחד.

בין האורחים הנוספים שהגיעו מכל רחבי העולם, לערב חגיגי של פתיחת תערוכת "הזמן שלה" היו השחקנית הצרפתית Pauline Lefevre, דוגמני האופנה הבינלאומיים ג'ואן סמולס ומרתה האנט, וכן שחקנים, שחקניות, מעצבי אופנה ומובילי דעה בינלאומיים.

הפרזנטורים החדשים של אומגה יככבו גם בישראל בקמפיין שיערך לרגל השקת קולקציית השעונים החדשה שתושק בחודש הבא ותכלול בין היתר : שלטי חוצות, מודעות, פעיחות ברשתות החברתיות
ופרסומים בנקודות המכירה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.