פיליפ ט'לין
פיליפ ט'לין
פיליפ ט'לין
פיליפ ט'לין
פיליפ ט'לין
פיליפ ט'לין
Jean-Daniel Ruch
Jean-Daniel Ruch
Jean-Daniel Ruch
Jean-Daniel Ruch
הודעה לעיתונות

האמן השוייצרי פיליפ ט'לין הציג תערוכת יחיד בתל אביב בנוכחות שגריר שוויץ בישראל Jean-Daniel Ruch

חרדה בצבעים
בגלריה בן עמי
רח' החשמל 12, תל אביב
אוצר : יוחנן הרסון
פתיחה חגיגית :מוצ"ש 14.10.2017 בשעה :20:00
בנוכחות שגריר שוויץ בישראל Jean-Daniel Ruch
תערוכת עבודות של האמן פיליפ ט'לין
שווייץ היא מקום מושבו של האמן פיליפ ט'לין אשר החל לצייר בשנות ה-90 המוקדמות, אך עבודותיו הוצגו לציבור לראשונה רק בשנת 2012,מאז הוא לקח חלק בתערוכות קבוצתיות רבות, לצד מספר תערוכות יחיד. עבודותיו הוצגו בשנים האחרונות ברחבי העולם במילנו, פריז וניו-יורק, וזוהי למעשה התערוכה הראשונה שלו בישראל.
האמן עושה שימוש בצבעי שמן, אקריליק מים פנדה ופחם, ואינו חוסך מעצמו אתגרים. הוא חותר לבטא בצורה המיטבית את עולמו הפנימי על מגוון הרגשות והקונפליקטים הקיימים בתוכו.
עבודותיו מתארות וחושפות קול פנימי שאינו מבחין בין האשליות, הגחמות והתכתיבים החיצוניים של הסביבה והחיים המודרניים ככלל. מדובר בצייר של ציירים במובן הקלאסי של ההגדרה, אינדיווידואליסט אמיתי.
ציוריו משחררים תשוקה ועוצמות שעל גבול האלימות, דבר הבא לידי ביטוי במשיחות המכחול העבות, הקווים המיוחדים לצד הטקסטורות, והשימוש באצבעות לצד המכחול. אנחנו פוגשים בעבודות רבדים של רגש לא מעובד לצד הבזקים אינטליגנטים של מודעות עצמית. האמן מתאר את תהליך היצירה שלו כ"גירוש שדים מ"אתמול\אשתקד".
התערוכה הזו מציגה מספר עבודות עדכניות, בהן בולטת השליטה הטבעית של האמן בצבע. ציורי הדומם מדגישים יופי מובנה אך יחד עם זאת מלאים בעוצמות ותשוקה. העבודות מזכירות את הבהירות והצלילות של מאטיס ואינן מוכנות להתפשר עם נקודת המבט השנונה והביקורתית (של האמן).
עבודותיו של ט'לין הינן תוצר וביטוי של מסע האדם המודרני המתמודד לבדו בקרב מול עצמו ומול האמביוולנטיות ביחס לאלימות שבעולמנו, וביחס למסיכות החברתיות שאנו עוטים על עצמינו. האינטליגנציה של ט'לין כמו חותכת דרך כל הסממנים של החברה המודרנית, בעוד שהעוצמות והצבעוניות שלו מחיות אותה, והופכות את עבודותיו מלאות הראשוניות למרהיבות.
שעות פתיחה:
ימים ד'-ה' 10:00-18:00
שישי ושבת 10:00-14:00

נעילת התערוכה:31.10.2017
גלריה בן עמי , הממוקמת בלב ה"סוהו" התל אביבי השוקק ברחוב החשמל, היא פנינה של גן עדן ובצידה בית קפה ביתי וחמים .
הגלריה מהווה במה אותנטית של שיח ציבורי ,אמנותי אינטלקטואלי אמיתי ומחבר בין כל קצות הציבור.
הגלריה מציגה סגנונות שונים של אמנות מקורית בתחומי פיסול, ציור צילום ופרפורמנס, ומחברת בין מגוון זרמיה של החברה הישראלית העכשווית.
אתר הגלריה :
http://bagallerycoil.wixsite.com/bagallery
הגלריה בפייסבוק:
https://www.facebook.com/benamigallery/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סדן הפקת אמנות.