הודעה לעיתונות

היום נפתחת עונת המשחקים 2017/2018 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל.

עונת המשחקים 2017/2018 בליגת אתנה לנשים בכדורסל יוצאת היום (שני 16.10.2017) לדרך עם עשר קבוצות.

במחזור הפתיחה יתקיימו שני משחקים המהווים מהדורה חוזרת של חצי גמר הפליי אוף בעונה שעברה: מכבי רמת חן/בליך, סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה תארח את אליצור חולון (18:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) ובנות הרצליה תארח את האלופה מכבי אשדוד.

רמת חן שומרת העונה על הבסיס הישראלי מהעונה שעברה: הקפטן שירן צעירי, דניאל דיאמנט ואליסה בארון ממשיכות, והקבוצה צירפה את הזרה מרקל וולקר (1.86 מטר) ששיחקה אשתקד בחולון. האחרונה נפרדה מהוותיקות אורטל אורן ונעמי קולודני, והחזירה הביתה את ענבל גבע (28) אחרי שעשתה כמה שנים בליגה הלאומית וכן צירפה את שני לוין.

האלופה תתבסס העונה על מרבית השחקניות שהיו שותפות אשתקד לזכייה באליפות. נציין כי הרכזת הוותיקה נעמי קולודני הצטרפה לקבוצה במקומה של נעמה שפיר שעברה לאליצור נווה דוד רמלה העולה החדשה. הרצליה תשלב בהרכבה, לצדה של ליעד סואץ ותיקת השחקניות בליגה את הצעירות קרן מוזס, מיכל גילת ומרים חנון.

בטקס פתיחת המשחק ברמת חן מחר יכבדו מנהלת ליגת העל, הקבוצות המתמודדות והקהל באולם זיסמן ברמת גן, את המתעמלת האומנותית לינוי אשרם שזכתה לפני כחודש וחצי במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם, ובמדליית ארד בתרגיל הסרט, ואת המאמנות שלה לנה קופילנקו ואיילת זוסמן, שהובילו אותה השנה גם לזכייה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה.

בשאר המשחקים (שעה ראשית 19:00): הפועל רוני פתח תקווה העולה החדשה, תחת שרביטו של המאמן גיל סלע, תארח את הפועל ראשון לציון, שצירפה את הזרה אנטוניה ינגיפה שזו לה עונה רביעית בישראל. מכבי רעננה תארח את העולה החדשה אליצור נווה דוד רמלה אותה מאמן אלי רבי וצירפה את שחקניות נבחרת ישראל נעמה שפיר ונועה גנור. בני יהודה ציונטרוניקס העולה החדשה, אותה מאמן עדני דגן, צירפה לשורותיה את הזרה סקויה הולמס ששיחקה בישראל ב-2012 ברמת חן ורשמה ממוצע של 16.2 נקודות למשחק תארח את א.ס. רמת השרון שתבסס את הסגל שלה בעיקר על ישראליות שהחלו להשתלב בעונות שחלפו: יעל גלילי, טל לב ועדן רוטברג, והוותיקה יעל אהרונוב.
במרבית הקבוצות המשיכו לעבוד המאמנים שאימנו אשתקד. באשדוד ממשיך עדן ענבר. במכבי רמת חן/בליך ממשיכה שירה העליון. בהרצליה ממשיך גלעד כץ, בחולון ממשיך רועי אייזנברג. ברעננה ממשיך לירון שרף ובראשון לציון ממשיך רועי לזר. רמת השרון מינתה מאמן חדש, את נמרוד מיטל,
העונה משתלבות בקבוצות 12 שחקניות צעירות חדשות.

האלופה מכבי אשדוד צירפה לשורותיה את ראם נונו בוגרת האקדמיה למצוינות במכון וינגייט., מאי נעים מצטרפת למכבי רמת חן/בליך, בוגרת מחלקת הנערות של המועדון. מרים חנון ששיחקה בקולג בארה"ב הגיעה לבנות הרצליה שצירפה גם את עדה כהן ואת טיארה לוין. שובל אור שלום שסיימה את האקדמיה למצוינות מצטרפת לאליצור חולון. שירה בן דוד שסיימה את האקדמיה למצוינות, מצטרפת למכבי רעננה. שיראל ברמן ואופיר קסטן רז בוגרות נבחרת הנערות של ישראל מצטרפות לאליצור רמלה.הפועל פתח תקווה צירפה את שהאד עבוד ששיחקה בקולג' בארה"ב, ואת רעות מסילתי בוגרת האקדמיה למצוינות בוינגייט. גלי בן מרדכי בוגרת האקדמיה הצטרפה לעולה החדשה בני יהודה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ברוריה ביגמן - שיווק יחסי ציבור ודוברות.