מופעי השקה לאלבום - סיון קרצ'נר – "פגישה לאין קץ" / Rendez-vous à jamais

שבת', 28 אוק' 2017 בשעה 19:00
מיקום: מרכז ענב לתרבות
כתובת: שלמה אבן גבירול 71, תל אביב יפו (מפה)
משך: 4 שעות
sivanne cove - ovlac photography
sivanne cove - ovlac photography
הודעה לעיתונות

קרצ'נר – "פגישה לאין קץ" / Rendez-vous à jamais אלתרמן בצרפתית מופעי השקה לאלבום: 28.10 במרכז ענב לתרבות

הזמרת והשחקנית סיון קרצ׳נר מוציאה אלבום עם מיטב משיריו הגדולים של נתן אלתרמן, לראשונה - בצרפתית.

עשרה שירים בעיבודים שעיבד אדם בן אמיתי לובשים את צורתם השנסונית, מטובלים באוריינטליות ומקבלים חיים חדשים בשפה הצרפתית. בין השירים: זמר שלוש התשובות, שמרי נפשך, פגישה לאין קץ ועוד.

לרגל השקת האלבום יתקיימו שתי הופעות באותו הערב תאריך 28.10 (מוצ"ש) במרכז ענב לתרבות בתל אביב. המופע הראשון יתקיים בשעה 19:00, ובשעה 21:00 יתקיים מופע נוסף, כחלק מאירועי "חודש עליה" של הרשות העירונית לקליטת עלייה.

סיון היא בוגרת בית צבי 2007. ממקימי תיאטרון תהל, כיום חברת וועד מנהל. השתתפה עד כה בהצגות תיאטרון רבות וכן בפסטיבל תיאטרונטו בו זכתה בציון לשבח. כיום משחקת בתיאטרון המדיטק, תיאטרון הארצי לנוער ותיאטרון יפו. טלוויזיה: ג׳וני ואבירי הגליל, סוד השירים של מיכל. קולנוע: רווקה פלוס בבימוי דובר קוסאשווילי.

סיון ,בת לאב צרפתי ואם ישראלית, יצאה לדרך לפני שלוש שנים, ולאחר גיוס מוצלח בהדסטארט החלה לעבוד יחד עם רן על האלבום.

סיון: ״היה לי חלום לשלב את השורשים שלי יחד- נכס תרבותי ישראלי מחד, עם השפה הצרפתית מאידך, וביחד להוליד יצירה חדשה-ישנה, נוסטלגית וחוצה יבשות. כשגיליתי שהשירים של אלתרמן מעולם לא תורגמו לצרפתית בעבר, ידעתי שזה הפרוייקט הבא שלי. אני שמחה שיש לי גם את ההזדמנות להופיע עם השירים האלה בפני עולים במסגרת אירועי חודש העלייה״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עודד מזרחי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.