מפרסם: שרף תקשורת
תאריך: 17/10/2017 12:33
נושא:
חוזרים לאוניברסיטה עם  ASUS
חוזרים לאוניברסיטה עם ASUS
הודעה לעיתונות

חוזרים לאוניברסיטה עם ASUS - איך לבחור מחשב נייד?

באדיבות אביחי נאמן, מנהל ערוצים קמעונאיים ASUS ישראל

1. הגודל כן קובע?
גודל וניידות הם גורמים חיוניים להתחשב בהם לפני רכישת המחשב. בעוד שאתם עלולים למצוא מבצעים מאוד אטרקטיביים על מחשבים ניידים 15 אינץ 'או 17 אינץ', התניידות ממקום למקום עם מחשב נייד גדול עלולה לעתים להיות חוויה מאוד מסרבלת וכבדה, במיוחד כאשר יש לכם גם כמה ספרי לימוד שדחוסים בתיק. דגמים של 13 עד 14 אינץ 'נראים כמידת הגודל האידיאלית לסטודנטים, אולם כדאי שתבדקו גם איך מרגיש לכם דגם של 11 אינץ' כדי לקבל את חוויית הניידות האולטימטיבית. אופציה נוספת היא רכישה של Ultrabook השוקל בדרך כלל מתחת ל1.8 ק"ג. זוהי אופציה עדיפה אם התקציב שלכם מאפשר זאת. בנוסף לגודל הדק, Ultrabooks מגיעים לעתים קרובות עם ספקי כוח רזה, אידיאלי עבור סטודנטים המתניידים הרבה.

2. שומרים על אנרגיה לאורך זמן
חיי הסוללה חשובים בדיוק כמו הגודל והניידות של המחשב האישי שלכם. עבור סטודנטים היושבים בכיתה במשך שש עד שמונה שעות ביום, סוללה גדולה היא הכרחית. מומלץ לחפש מחשבי אולטרה בוק עם מעבדים של Intel Core M, בהם צריכת החשמל נמוכה יותר ואידיאלית לגלישה באינטרנט, עריכת מסמכים פשוטים ועוד.

3. מחיר או ביצועים?
טאבלטים וכרומבוקים אינם מחשבים ניידים! הם אמנם יכולים להוות פתרון מחשובי נייד וזול, אך עדיין אינם עומדים ברמה של מחשבים ניידים ממוצעים ויש להתייחס אליהם כמכשירים משניים. טאבלטים וכרומבוקים עלולים להיות בעייתיים בסביבות נטולות אינטרנט, שכן כמעט כל הפעולות בהם מחייבות חיבור פעיל. ברוב סביבות הלימודים העבודה נעשית ברובה בסביבת אופיס, וגם כאן הכרומבוקים והטאבלטים מוגבלים. סביבות של אופיס אונליין או גוגל דוקס יכולים להוות פתרון לנושא זה.

4. איכות המקלדת והעכבר
אחד ההיבטים שנוטים להתעלם ממנו בקניית מחשב נייד הוא איכות ועמידות המקלדת והעכבר. אם אתם כותבים מספר אינסופי של עבודות, נדרשת מקלדת יציבה ואיכותית שתחזיק לשנים הבאות.

5. לשדרג או לא לשדרג? זו השאלה
כונן קשיח - אחד השדרוגים הפופולריים ביותר (ולא בכדי) הוא שדרוג הכונן הקשיח. מעבר מכונן קשיח סטנדרטי (HDD) לכונן SSD יעניק למחשב קפיצה אדירה ביכולות ובביצועים, במיוחד במהירות שבה מערכת ההפעלה טוענת את עצמה לאחר הפעלה, או בעבודה על תכנות לבחור מחשב נייד עם כונן קשיח במהירות 7,200 סיבובים לדקה לפחות, או מחשב נייד עם שילוב של כונן סטנדרטי וכונן SSD מוקטן.

בנוגע לכרטיס הגרפי, רוב המחשבים הניידים מגיעים עם מעבד משולב כרטיס גרפי. אם אתם מרבים לעבוד בתוכנות עריכה גרפיות, תוכנות וידאו, או משחקים כבדים, מומלץ לבחור מחשב נייד עם כרטיס גרפי מובנה. זיכרון פנימי פחות חשוב עבור רוב הסטודנטים. זיכרון פנימי בנפח 4 ג'יגה הוא בהחלט מספיק למרבית השימושים. וגם אם אינכם מרוצים ממהירות המחשב לאחר הרכישה, בקלות יחסית ניתן להגדיל את הזיכרון הפנימי.

המחשבים המומלצים לסטודנטים לפי קטגוריות:

ASUS Transformer Book T101HA
מחשב קל ונישא בעל מסך מגע, המתפקד גם כטאבלט – על ידי ניתוק המסך מגוף המחשב בעת הצורך. המחשב שוקל כ-1 ק"ג בלבד, המחשב הקל ביותר לסטודנט הנייד. טכנולוגיית אחסון SSD, המתקדמת ביותר בעולם, הנותנת למשתמש מהירות של העלאת תוכנות, מציאת מסמכים וכו' של עד פי 20 מכל טכנולוגיה אחרת. שנה אחריות על ידי היבואן הרשמי הכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח. מחיר: החל מ-1390 שקל

ASUSPRO P2540UA
מחשב נייד סטנדרטי לשימוש בסיסי- מצויד במסך מט, המאפשר תמונה חדה וברורה ללא השתקפות במקומות מוארים במיוחד כמו כיתות הלימוד באוניברסיטה. גוף המחשב עשוי קרבון- מעניק למחשב חוזק ועמידות מיטבית. מחשב נייד שעמיד בפני נפילות ובשימוש סטנדרטי מחזיק לזמן רב יותר מכל מחשב אחר בעל גימור פלסטיק. מקלדת חסינה בפני נוזלים - לסטודנטים שאוהבים לשתות את הקפה במהלך השיעור. אחריות VIP- שלוש שנות אחריות מהיבואן הכוללות הגעת טכנאי בכל מקום.
מחיר: החל מ-2175 שקל

ASUS ZenBook UX310UA
מחשב נייד לסטודנט הקלאסי – המועדף ביותר בקרב סטודנטים - המחשב דק וקל עשוי אלומיניום המעניק זרימת אוויר טובה יותר לשמירה על טמפרטורה אידיאלית למחשב הנייד המאריכה את תוחלת חייו. טכנולוגיית אחסון SSD - המתקדמת ביותר בעולם, הנותנת למשתמש מהירות של העלאת תוכנות, מציאת מסמכים וכו' של עד פי 20 מכל טכנולוגיה אחרת. מסך - מגיע בגודל אידיאלי של "13.3, עם איכות תמונה ברזולוציית 2K, מבין הגבוהות ביותר במחשבים הניידים. 12 חודשי אחריות על ידי היבואן הרשמי הכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח עם אפשרות להרחבה לשלוש שנות אחריות. מחיר: החל מ-3790 שקל

ASUS VivoBook Pro N580VD
מחשב נייד עוצמתי לסטודנטים, המחפשים חווית מחשוב עוצמתית, כמו עיצוב גרפי, עריכה, ולכל השימושים הגרפיים. טכנולוגיית אחסון SSD - המתקדמת ביותר בעולם, מאפשרת מהירות בהעלאת תוכנות, מציאת מסמכים וכו' של עד פי 20 מכל טכנולוגיה אחרת. למחשב מקלדת מוארת, מה שמאפשר שימוש מיטבי בשעות הלילה ומסך מגע באיכות 4K, הרזולוציה הגבוהה והאיכותית ביותר כיום. מעבד הנתונים החזק Core i7, המעבד החזק ביותר במחשבים הניידים.
כרטיס מסך GeForce GTX, מהמתקדמים ביותר שניתן להשיג במחשבים ניידים, המעניק איכות תמונה יוצאת מן הכלל, ולגיימרים מעניק חוויית משחק חלקה וטובה. זיכרון פנימי של 16 GB RAM, גדול במיוחד להרצת יישומים רבים במקביל ובמהירות המיטבית.
מחיר: החל מ-6790 שקל

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרף תקשורת.