הודעה לעיתונות

בינה מלאכותית בין היישומים בכנס וידאו אנליטיקס הקרוב

כנס ותערוכה Video Analytics 2017

השוק הגלובלי של מערכות הווידאו אנליטיקס שהוערך ב-$2.23 מיליארד בשנת 2016 צפוי לגדול בשיעור צמיחה שנתי ממוצע של 32.9% עד 2024, לפי Databridge Market Research.

החברות המובילות ומיטב המומחים ישתתפו בכנס והתערוכה המובילים בנושא Video Analytics שמארגנת חברת iHLS זו השנה החמישית. הארוע ייערך ב-30 באוקטובר, 2017 במתחם לאגו בראשון לציון.

להרשמה https://tinyurl.com/yb4pjmak

נציגים מארגוני הביטחון ביניהם רמ"ד חוזי בצה"ל ומומחים מהחברות המובילות בתחום, ביניהן IBM, Dell, IDEMIA, Agent vi, Ledico, Axon, Avigilon, Viisights ועוד, יציגו בכנס ובתערוכה את החידושים האחרונים בתחום ה-Video Analytics ואת ישומיהם במגזר האזרחי והביטחוני.

ישומים חדשניים של בינה מלאכותית ולמידה עמוקה, לצד שימושים במסגרת העיר החכמה והיבטים מתחום הסייבר יוצגו על ידי המרצים המובילים בכנס.

צילומי הוידאו משמשים ככלי לאימות של התרעות שמספקים חיישנים אחרים. יכולות וידאו מספקות טווח רחב של יכולות זיהוי ואיתור, שמתבססות כולן על ניתוח המידע המצולם.

כמות המידע הוויזואלי הולכת וגדלה משמעותית משנה לשנה, ניתוח והפקה אוטומטיים של meta data ממידע החוזי מאפשרים שילוב יעיל של המידע הוויזואלי עם מידע מסוגים אחרים במטרה לקבל מודעות מצב משופרת והתרעות מודיעיניות מדויקות.

בואו להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום הווידאו אנליטיקס.

להרשמה https://tinyurl.com/yb4pjmak

לפרטים נוספים https://i-hls.com/events/videoanalytics2015/he/

חסות / ביתן תצוגה: קרן קלדרון [email protected] [email protected] +972-52-3653165

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- I-HLS.