הודעה לעיתונות

ויריליטי מדיקל מחממת NGT3 בנצרת השלימה ניסוי מוצלח בבני אדם עם פתרון למניעת שפיכה מוקדמת

בניסוי הושג שיפור של פי 3.5 בעיכוב השפיכה - שיפור דרמטי ביחס לפתרונות הקיימים בשוק כיום
זהר גנדלר, מנכ"ל NGT3: "מדובר בפוטנציאל שוק גדול משמעותית מזה של שוק הוויאגרה"

טל גולן, יזם ומנכ"ל ויריליטי מדיקל: "אנו מביאים פתרון חלוצי, יעיל ופשוט, נטול תופעות לוואי בהשוואה למוצרים הקיימים כיום בשוק"

החברה גייסה עד כה כשלושה מיליון שקלים מ NGT3-ומהמדען הראשי ותצא בקרוב לסבב גיוס נוסף

ויריליטי מדיקל (Virility Medical), חברת סטארט-אפ בתחום הציוד הרפואי, הפועלת במסגרת החממה הטכנולוגית של קרן NGT3 מנצרת, הודיעה על השלמת ניסוי קליני מוצלח בבני אדם, עם פתרון למניעת שפיכה מוקדמת אצל גברים. הפתרון החדשני שמפתחת ויריליטי מדיקל, הנו מדבקה לשימוש חד-פעמי אותה מניח הגבר, לפני קיום היחסים, בין פי הטבעת לשק האשכים. המדבקה נשלטת על ידי אפליקציה בסמארטפון, אשר לחיצה עליה שולחת זרם חשמלי בעצימות נמוכה, המכווץ את השריר האחראי לשפיכה ומעכב אותה.
הניסוי התקיים במרכז לשיפור התפקוד המיני בבית החולים רמב"ם, בהובלתם של ד"ר אריק שכטר ופרופ' אילן גרינולד והשתתפו בו 20 מטופלים הסובלים משפיכה מוקדמת. הניסוי הוכתר בהצלחה וללא כל תופעות לוואי, כאשר בממוצע הושג שיפור של פי 3.5 בעיכוב השפיכה. מדובר בשיפור דרמטי ביחס לפתרונות המוצעים בשוק כיום.
זהר גנדלר, מנכ"ל קרן NGT3: "על פי סקר שוק שערכנו, מדובר בפוטנציאל שוק גדול משמעותית מזה של הוויאגרה. הטכנולוגיה החדשנית והמאוד אפקטיבית של ויריליטי מדיקל, תשנה את כללי המשחק, כאשר המשימה שלנו ב- NGT3, היא להמשיך לקדם את החברה בקצב המהיר בו נעה עד כה". גנדלר הוסיף: "ויריליטי מדיקל גייסה עד כה כשלושה מיליון שקלים מהקרן ומהמדען הראשי, ותצא בקרוב לסבב גיוס נוסף".
טל גולן, יזם ומנכ"ל ויריליטי מדיקל: "השוק אליו אנו פונים צפוי לקצב צמיחה שנתי של כ 10% ולהיקף של שני מיליארד דולר בשנת 2020. ההערכה היא כי 79 מיליון גברים סובלים משפיכה מוקדמת בארה"ב ובאיחוד האירופי, כאשר יותר מ -15 מיליון גברים מחפשים באופן פעיל פתרון רפואי לבעיה. אנו מביאים פתרון חלוצי, יעיל ופשוט, נטול תופעות לוואי בהשוואה למוצרים הקיימים כיום בשוק".
שפיכה מוקדמת היא ההפרעה בתפקוד המיני הנפוצה ביותר בקרב גברים (מעל ל-20 אחוז). ההגדרה הקלינית לשפיכה מוקדמת, היא שפיכה המתרחשת עד דקה מרגע החדירה. מדובר בבעיה אשר משפיעה על שני בני הזוג ומפריעה לא רק לקיום יחסי המין עצמם אלא גם פוגעת בזוגיות ובקשר בין בני הזוג, בדימוי העצמי של הגבר ולעתים גם בזה של בת/בן הזוג. הטיפולים הקיימים היום לטיפול בשפיכה מוקדמת הם בעיקר תרופתיים וכוללים תרופות נוגדות דיכאון. יעילותן של תרופות אלו מוגבלת ושימוש בהן כרוך בתופעות לוואי כגון כאבי ראש ובחילות, בעיות בזקפה וירידה בחשק המיני. טיפול מסוג אחר עושה שימוש בחומרים מאלחשים, המיועדים להפחתת הרגישות באיבר המין, אולם גם לטיפול זה יעילות מוגבלת.

אודות NGT3
NGT3 הינה קרן הון סיכון, בעלת זיכיון של המדען הראשי במשרד הכלכלה להפעיל חממה טכנולוגית בתחום מדעי החיים. NGT3 משקיעה בחברות סטארט-אפ טכנולוגיות בשלבים הראשוניים שלהן ומעניקה להן תמיכה מסיבית, אשר כוללת, מעבר להשקעה הכספית, צוות מקצועי מנוסה המלווה את החברות מיום הקמתן בכל התחומים – יעוץ משפט, ניהול פיננסי, ניהול שיווק ופיתוח עסקי, יצירת שותפויות אסטרטגיות, סיוע בגיוסי הון וכמובן ליווי בפיתוח הטכנולוגי של המוצר וקידומו לשוק.
החזון של NGT3 מבוסס על שלושה היבטים: השקעה ובניית ערך לחברות סטארט-טכנולוגיות רפואיות צעירות; השגת תשואה כספית גבוהה למשקיעים; אג'נדה חברתית המבוססת על שיתופי פעולה בין יהודים וערבים.
ל - NGT3 בסיס משקיעים איתן, כולל שותפים ומנהלים, בעלי מוניטין מוכח וניסיון עשיר ביותר, מארה"ב, ספרד וישראל.

למידע נוסף: MSComms, פתרונות מדיה, יחסי ציבור;
צח ברקן 0526227526; איריס בנדיט, 0546308016

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.