הודעה לעיתונות

לראשונה - הזוכים יצולמו לקמפיין החדש של מפעל הפיס, כשהם מבשרים לאדם שבחרו לחלוק עימו את הפרס על זכייתם!

הפרס החודשי החדש – טיסה ונופש זוגי בניו יורק בן תשעה ימים
הקמפיין החדש שייחל בחודש אוקטובר יועלה ברדיו, עיתונות ואינטרנט

*היקף הקמפיין עליו אחראי משרד הפרסום גיתם, 4 מיליון ש"ח

מפעל הפיס יעלה בחודש אוקטובר קמפיין חדש שבמרכזו יעמדו מנויי הפיס שזכו בפרס החודשי החדש של טיסה ונופש בניו יורק. במרכזו של הקמפיין תיעוד אותנטי בו מבשרים הזוכים על זכייתם לבן משפחה/חבר שנבחר לטוס עמם לניו יורק. לקמפיין נבחרו 2 זוכים ראשונים, האחד צולם כשהוא מבשר לאשתו על הזכייה והאחר כשהוא מודיע לחבר הטוב שלו שבחר בו לנסוע יחד איתו לניו – יורק.

החל מחודש יולי 2017 נוספה הגרלה חדשה לרשימת הזכיות של מנויי הפיס: טיסה ונופש זוגי בן 9 ימים, ביו יורק. החלטת הפיס להוסיף פרס חודשי חדש – טיסה ונופש זוגי בניו-יורק, נסמכה על העדפותיהם של הישראלים לחופשה בעיר 'התפוח הגדול'.
וכך, על פי העדפות קהל היעד, הורכבה חליפת-נופש ייעודית וייחודית שהולמת במיוחד את מידותיו של התייר שמעדיף את 'ניו-יורק, יו-יורק'. החל מהחודש, המנויים שיזכו בפרס החדש ייהנו מנופש מיטבי הכולל: טיסה ונופש זוגי בניו-יורק, מלונות ברמת 4 כוכבים לפחות, הממוקמים במרכז מנהטן באזור הבילויים של ה-Times Square, ארוחות במסעדות, אירועי תרבות, שיט לאורך חופי מנהטן, סיורים ואטרקציות וזמן חופשי לקניות.

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות: "הקונספט החדש העומד במרכזו של הקמפיין שם במרכז את הזוכים, ממחיש את ההתרגשות והאותנטיות ונותן ביטוי להתרגשות כפולה גם של אלו שנבחרו להצטרף לחופשה על ידי הזוכים".

קרדיטים:

דפנה נעים שאול- סמנכ"לית שיווק ומכירות במפעל הפיס
אילן דרור- מנהל אגף קשרי לקוחות במפעל הפיס
חמי פדן- מנהלת מחלקת הפרסום במפעל הפיס
קרן אלפנדרי – תקציבאית פרסום מפעל הפיס
במאי- יניב קציר (סצ'ון)
משרד הפרסום -גיתם
סמנכ"ל קריאייטיב – דני יעקובוביץ
מנהל קריאייטיב – שגיא בלומברג
סמנכ"ל לקוחות – קרן בכר
סופרווייזר - עינב טנצר
תקציבאית- חן כהן

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.