הודעה לעיתונות

אנדרסן טקס מושקת בקנדה

סן פרנסיסקו, 19 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל גאה להודיע על השקת השם אנדרסן בקנדה כש-SdM Chartered Professional Accountants Inc. מאמצת רשמית את השם אנדרסן טקס. SdM, חברת מיסוי ממונטריאול, קנדה, הפכה לחברת שיתוף פעולה של אנדרסן גלובל ביוני 2016 ועכשיו הצטרפה רשמית לארגון כחברה חברה בשם אנדרסון טקס.

"אנחנו עובדים עם סימון והצוות במונטריאול כבר כמה שנים, ואני בטוח שביחד נמשיך למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבור לקוחותינו", אמר היו"ר והמנכ"ל הגלובלי של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ. "השם המשותף שלנו מפגין את צורת החשיבה הדומה של שותפינו והאימוץ של השם אנדרסן בקנדה מחזק עוד את נוכחותנו הגדלה באזור".

בתור אנדרסן טקס, הצוות הקנדי ימשיך לספק שירותי מיסוי, ייעוץ ומיסוי בינלאומי עם דגש על שירות הצרכים הייחודיים של חברות רב לאומיות וצומחות. הם מתמחים במיסוי קנדי, מיסוי בינ"ל, תכנונים ושינויים מבניים אמריקנים חוצי גבולות, מיזוגים ורכישות, מיסוי עקיף ותכנון עיזבונות.

סימון דאבארי, שותף מייסד במונטריאול, הוסיף: "אני מבין את ההשפעה של עבודה משותפת יעילה עם אנשי מקצוע ברחבי העולם והרחבת התמיכה שלנו בלקוחותינו למדינות אחרות. נשארת המחויבות שלנו לספק שירות מצוין ואנו מצפים להמשיך את אמות המידה של האיכות שקשורות לשם אנדרסן".
Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות נפרדות ועצמאיות שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,200 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-71 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171019005127/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.