מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 20/10/2017 12:00
נושא: הגיל השלישי
אדי נחום, מנהל נוה עמית ירושלים מציג את תעודת 5 כוכבי יופי - ים של תעודות לדיור מוגן נוה עמית ירושלים
אדי נחום, מנהל נוה עמית ירושלים מציג את תעודת 5 כוכבי יופי - ים של תעודות לדיור מוגן נוה עמית ירושלים
נוה עמית ירושלים לאחר השדרוג בבניין.
נוה עמית ירושלים לאחר השדרוג בבניין.
הודעה לעיתונות

דיור מוגן "נווה עמית" ירושלים זכה בחמישה כוכבי יופי מהמועצה לישראל יפה לשנת 2017

דיור מוגן נוה עמית מדווח על שדרוג ומתיחת פנים בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪

דיור מוגן "נוה עמית" רמת אשכול בירושלים זכה השבוע בפרס היוקרתי של 5 כוכבי יופי כדיור מוגן ברמה של 5 כוכבים מטעם המועצה לישראל יפה לשנת 2017.

טקס חלוקת הפרס נערך בבניין המועצה לארץ ישראל יפה בגני יהושע בת"א בנוכחות נציגי ומנהלי המועצה לארץ ישראל יפה. מנהל בית הדיור המוגן נווה עמית-רמת אשכול, אדי נחום, ונציגי ועד הדיירים. הזכייה בפרס 5 כוכבי יופי ניתנת לדיורים מוגנים המעניקים את המיטב. אדי נחום הודה לעובדי הבית וציין כי בשל תרומתם ומסירותם להיטיב עם הדיירים היקרים זכה הבית בפרס היוקרתי.

רכזת התרבות ציפי בן מלך מסרה כי בחודש הקרוב יציינו בדיור מוגן נוה עמית גם את חודש האזרח הוותיק החל בין 22 באוקטובר ל- 22 בנובמבר בכל רחבי העולם. היוזמה לקיום האירועים למען האזרח הוותיק באה מארגון האו"ם, אשר הכריז על אוקטובר בכל שנה כחודש האזרח הוותיק הבין-לאומי, במגמה להעלות על נס את תרומתו של ציבור האזרחים הוותיקים לחברה, ולהגביר את המודעות לצרכים של ציבור זה כדי לקדם את רווחתו.

הנהלת נוה עמית ירושלים מדווחת על שדרוג ומתיחת פנים שבוצע בדיור המוגן בשכונת רמת אשכול בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון ₪. בין השאר שודרגו ורוהטו מחדש השטחים הציבוריים ובהם הלובי, חדר האוכל, חדר התרבות, חדרי החוגים, פינות ישיבה ברחבי הדיור המוגן ועוד. השדרוג כלל גם הוספת תקרות שמיים מוארות, גינון, אקווריומים ועוד.

בית הדיור המוגן והאיכותי "נוה עמית" ברמת אשכול בירושלים מקיים בימים אלה מבצע אכלוס עם הטבות לדיירים חדשים ואפשרות לביקורי בית. הבניין שופץ ושודרג באחרונה בהשקעה מסיבית וממוקם במרכז רמת אשכול, 8 קומות בתכנון וברמה של בית מלון 5 כוכבים לגיל הזהב. מיקומו המיוחד מאפשר גישה קרובה ומיידית למרכז המסחרי הצמוד אליו והכולל מרפאות, בתי מרקחת, בנקים, בתי קפה, מסעדות ומגוון שירותים. לנוחות הדיירים חניה רחבה ונוחה, תחנת אוטובוס נגישה, יער צמוד עם מסלולי הליכה ומרפסות לנוף הרים ירוק. במסגרת השדרוג שופצו הדירות, הלובי והשטחים הציבוריים כולל חדר אוכל, חדר התרבות, חדר הכושר, הספרייה והמחלקה הסיעודית.

"נוה עמית" ירושלים מאייש באופן קבוע 110 דירות מרווחות, מחלקה סיעודית איכותית עם צוות רפואי מתוגבר וצמוד, מכון פיזיותרפיה מודרני ומאובזר ומרפאה לדיירים עצמאיים הפועלת 7 ימים בשבוע. הדירות ב"נווה עמית" ירושלים מרווחות מאוד וכוללות מקלחת, שירותים ומטבח.

לפרטים על "נווה עמית" ירושלים: אדי נחום: 02-5891122 www.neveamit.co.il

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, רב תקשורת בנייד: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.