יח"צ
יח"צ
הודעה לעיתונות

שחקנית מצטיינת מצטרפת לבנות הרצליה

קבוצת הנשים בכדורסל של בנות הרצליה החתימה הלילה את הגארדית מאטי אג'אבון (31, 1.73 מטר) בוגרת מכללת ראטגרס ושחקנית קבוצת אטלנטה דרים ב-WNBA.

אג'אבון תחליף את הרכזת טיאשה גריי, שעוזבת את הקבוצה, והיא תנסה להשתלב כבר במשחקה הקרוב של הרצליה ביום שני הקרוב, בבית, נגד העולה החדשה הפועל רוני פתח תקווה.

אג'אבון החלה את דרכה בליגת ה-NCAA בה שיחקה ארבע שנים. בסיומה נבחרה במקום החמישי על ידי היוסטון רוקטס בדראפט 2008. ב-2010 עברה לוושינגטון מיסטיקס שם שיחקה 4 עונות. בקיץ האחרון סיימה את עונתה השלישית בקבוצת אטלנטה דרים.

הגארדית האמריקנית שיחקה גם בקבוצות צמרת בכדורסל האירופי: מועדון הפאר פנרבחצ'ה שם היתה היתה שותפה לזכייה בשתי אליפויות בטורקיה וב-2009 הובילה את הקבוצה לרבע גמר היורוליג. בהמשך שיחקה באיסטנבול יוניברסיטי, בקולג'לילר אנקרה ומרסין הטורקיות וטורגבישטה הרומנית.
גלעד כץ מאמן הקבוצה, אמר: "אג'אבון היא רכזת וקלעית עם עבר מכובד ב –WNBA ואנחנו מקווים מאד שעם הקבוצה והישראליות המעולות שלנו נצליח להתברג בחלק העליון של הטבלה ולזכות בתארים".

המנהל המקצועי עמית הלמן אמר על ההחתמה: "אין ספק שמדובר בהחתמה גדולה עבורנו. מדובר בשחקנית מגוונת מאד בעלת יכולות הגנתיות גבוהות ומנהיגה אמיתית. יחד אתה יצרנו פאזל מרשים ואנחנו מאמינים מאוד ביכולות הסגל שלנו. זה הזמן להודות גם לטיאשה גריי על הדבקות ועל הזמן שהייתה עם הקבוצה."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ברוריה ביגמן - שיווק יחסי ציבור ודוברות.