הודעה לעיתונות

בנק לאומי משתף פעולה עם החברות Temenos ו-VMware בפיתוח פתרון דיגיטלי עבור מוסדות פיננסיים גלובליים

== בעקבות הצלחת Pepper תוטמע הטכנולוגיה שלו בבנקים נוספים ברחבי העולם תוך שיתוף פעולה בין שלושת החברות
==
היום, באירוע Money 20/20, הכריזו החברות Temenosו-VMware על שיתוף פעולה עם בנק לאומי, אחד מהבנקים המובילים בישראל, שמטרתו ליצור פלטפורמת בנקאות דיגיטלית מתקדמת לבנקים. הפתרון החדש זמין היום לבנקים ברחבי העולם והוא מבוסס על פלטפורמה שפותחה במקורה עבור Pepper, הבנק הנייד מקצה לקצה של בנק לאומי. הפלטפורמה החדשה משלבת את הבסיס החדשני של Pepper עם פלטפורמת הליבה הבנקאית של Temenos והיא מיושמת בתשתית הענן של חברת VMware, באתר הלקוח או בענן הציבורי. פתרון זה מספק לבנקים מודל דיגיטלי, שממנף את הטכנולוגיה שמאחורי Pepper, יחד עם התובנות של בנק לאומי, כבנק שיישם את הפתרון.

הבנק הנייד Pepper, שהושק בפברואר על ידי בנק לאומי, מציע חוויה בנקאית ניידת מקצה לקצה, מההצטרפות ועד לביצוע פעולות ועוד. תהליך פתיחת חשבון אורך דקות, ואחריו יש ללקוחות גישה לפעולות בחשבון ולאשראי באמצעות הנייד. Pepper בנוי על טכנולוגיה ייחודית שיכולה לעזור ללקוחות לנהל טוב יותר את חשבון הבנק שלהם. טכנולוגיה זו מאפשרת לשירות של Pepper להכיר טוב יותר את המשתמש, להציע לו תכנים רלוונטיים או חוויה בנקאית שמשתנה מאדם לאדם.

"כאשר יצאנו למסע להשיק בנק דיגיטלי חדש, לא רצינו רק לאתגר את מודל ה-IT הקיים שלנו אלא גם לחולל מהפכה בתעשיית הבנקאות בישראל ובעולם כולו" אמרה רקפת רוסק עמינח, מנכ"לית בנק לאומי, "הזמן היה מרכיב קריטי בהשקה הזו ואנו הצלחנו לפתח וליישם יישומיים קריטיים בתשתית הענן של חברת VMware בפחות מ-15 חודשים. אנו מאד מרוצים מיישום הפתרון עד עכשיו, ומהצמיחה המהירה בלקוחות שלנו שמרוצים מאד מהמודל החדשני הזה, המתמקד בנייד, עם חווית המשתמש הייחודית שלו. כיום, אנו רואים בנקים מתחרים רבים וארגונים גדולים ברחבי העולם שמנסים לספק שירותים פיננסיים ניידים. אנו יכולים להניע זאת קדימה, בעזרת הפלטפורמה החדשנית, האטרקטיבית והייחודית מאד הזו".

היישום של Pepper נשען על פלטפורמת הליבה הבנקאית של Temenos. Pepper מאפשר ללקוחות לנהל את כל הפעילות הבנקאית שלהם באמצעות המכשיר הנייד. פלטפורמתTemenos מניעה את חווית הבנקאות הדיגיטלית, כשהיא משמשת כמנוע ל-Pepper לאספקת שירות אישי יחד עם התראות מידיות על פעילות לא שגרתית. חברת VMware מספקת את הגמישות המקסימלית כדי לבחור את סביבת הענן הטובה ביותר ליישם ולהריץ את Pepper ואת בסיס התוכנה שמאפשר סביבת תפעול משותפת במרכזי נתונים באתר הלקוח ובעננים הציבוריים להרצת Pepper.

"הטרנספורמציה הדיגיטלית משנה את האופן שבו ארגונים פיננסיים מתקשרים עם לקוחות ומספקים שירותים פיננסיים" אמר סנג'יי פונן, מנהל התפעול הראשי, ותפעול לקוחות בחברת VMware. "היה לנו קשר נהדר עם בנק לאומי במהלך השימוש שלהם בתשתית הענן של VMware וב-AirWatch עבור אבטחה במכשירים הניידים. כעת, יחד אנו מסייעים לבנקים להאיץ את המסע שלהם לעידן הדיגיטלי ולערער את המודל המסורתי של הבנקאות על בסיס גלובלי. תשתית הענן של חברת VMware מעניקה לארגונים המספקים שירותים פיננסיים את הגמישות לחדש בחופשיות ולהריץ, לנהל, לתקשר ולאבטח יישומים בקרב עננים ומכשירים בסביבת תפעול משותפת".

"עם טכנולוגיה מסורתית הבנקים אינם יכולים לשמור על קשר עם העולם הדיגיטלי. אין להם את הגמישות כדי להגיב לשינויים המהירים, את היכולת הניתוחית כדי להציע חוויות מותאמות אישית בזמן אמת או עיבוד מקצה לקצה כדי לספק הגשמה מידית", מסביר דוד ארנוט, מנכ"ל Temenos. "שיתוף הפעולה עם VMware מספק תשתית מאובטחת המאפשרת לפריסה התוכנה שלנו או מקומית או בענן הציבורי".

לפרטים נוספים: ליז רוזנבלט, נורית הוראק גרינברג. טל. 03-5046111 שלוחה7 . נייד. 050-6875590.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.