הודעה לעיתונות

כסף לא גדל על עצים

פעמונים ומיטב דש בשת"פ ייחודי לקידום חינוך פיננסי לילדים
בסדרת סרטוני רשת ושידור Facebook Live
עם מומחים בנושא
בית ההשקעות מיטב דש וארגון "פעמונים" פותחים בשת"פ לקידום חינוך פיננסי להורים שנועד לסייע בחינוך ילדיהם מגיל צעיר להתנהלות פיננסית נכונה. ביוזמה שיווקית משותפת ובאמצעים דיגיטליים יסייעו שני הגופים להורים לילדים צעירים, בשאלות הנחייה והתנהלות פיננסית מגיל צעיר. כך לדוגמא, כיצד להסביר לילדים את עולם המושגים הפיננסי, איך להיכנס עם הילדים לסופר ולהישאר בחיים, האם ומתי לתת דמי כיס, חשיבות החיסכון ודחיית סיפוקים.
בשלב ראשון, שיתוף הפעולה יכלול סדרת סרטונים מקצועיים שיעלו לעמודי הפייסבוק והיוטיוב של שני הגופים. בסדרת הסרטונים משתתפים עובדי ומתנדבי פעמונים, העוסקים בליווי והדרכה של משפחות ליציאה מהמינוס. כמו כן יעלה שידור חי בפייסבוק , במסגרתו יינתן מענה לשאלות הגולשים. השידור ייערך עם שרון לוין מנהלת הדרכה בפעמונים, ביום רביעי, ה- 25 לאוקטובר בשעה 20:30, בעמוד הפייסבוק של מיטב דש.
אוריאל לדרברג, מנכ"ל ארגון פעמונים: "מהניסיון שנצבר בארגון פעמונים, המלווה עשרות אלפי משפחות ליציאה ממינוס כמעט שני עשורים, עולה, כי למשפחות קשה לנווט בסבך המידע המבלבל, וכי לאנשים יש נטייה "לברוח" ממידע פיננסי הנתפס בעיניהם כמשעמם ומסובך. הבחירה בסרטוני רשת בסגנון "טד" מנגישה את המידע הפיננסי לציבור בגובה העיניים".
אסף עזרא, סמנכ"ל שיווק במיטב דש: "אנו רואים במציאות היומיומית את חשיבותו של החינוך הפיננסי ועד כמה הוא משנה חיי משפחות. מודעות שמתחילה בגיל צעיר היא גורם משמעותי לכלכלה ולחייו של אדם. הכלים הדיגיטליים מאפשרים לנו להנגיש את הנושא להורים ולילדים כאחד בשיתוף פעולה זה".
פעמונים הוא ארגון התנדבותי, המסייע למשפחות וליחידים בתחום ההתנהלות הכלכלית ומותאם לצרכיהם וליכולתם, באמצעות אלפי מתנדבים בתחום כלכלת המשפחה וכולל: מידע וכלים לעבודה עצמית, מענה מקוון לשאלות, פגישת ייעוץ חד–פעמית וליווי כלכלי שנמשך כמה חודשים. בנוסף, מפעיל הארגון תכניות לחינוך פיננסי בכל הארץ, הכוללות הרצאות, מערכי לימוד וסדנאות קבוצתיות.
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ- 127 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז', סוכנויות ביטוח, אשראי חוץ בנקאי, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים וצבי סטפק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פעמונים- מורה דרך להתנהלות כלכלית.