הודעה לעיתונות

ביום שני זה קורה - כנס וידאו אנליטיקס המוביל בישראל

מהפכת ה-Video Analytics כבר כאן - השתתפו בכנס המוביל בתחום

תחום הווידאו אנליטיקס צפוי להיות ה"דבר הגדול הבא" עבור מתקינים, מטמיעי מערכות ואחרים שצפויים לפתוח עסקים חדשים, ומעל לכל, להעניק ערך מוסף למשתמשי הקצה.
החששות העולים בנוגע לביטחון ובטיחות, לצד היישומים ההולכים וגדלים של התחום בעסקים עולמיים האיצו את האימוץ של טכנולוגיות הווידאו אנליטיקס.
מדובר בתחומים מגוונים, שווקים קמעונאיים, בתים וערים חכמים, יכולות הניתוח והפיקוח של המערכות הללו הפכו כלים חשובים לביטחון.
יחד עם זאת, תוכנות וידאו אנליטיקס מייצרות היקפי נתונים אדירים בכדי לנתח את מה שהן קולטות ולבצע את משימתן, על פי openpr.com. בינה מלאכותית ו-deep learning הן הבשורה החדשה בישום טכנולוגיות מתקדמות לניתוח חכם של נתוני הווידאו בזמן אמת.
כדי להתעדכן איך הדברים נעשים, השתתפו בכנס והתערוכה המובילים בנושא Video Analytics שמארגנת חברת iHLS זו השנה החמישית, בהשתתפות מיטב המומחים, התעשיות המובילות ונציגי צה"ל וארגוני אכיפת החוק.
הארוע, שיציג את מיטב החדשנות הישראלית והגלובלית בווידאו אנליטיקס, ייערך ב-30 באוקטובר, 2017 במתחם לאגו בראשון לציון.
בין המרצים והמשתתפים - רמ"ד חוזי בצה"ל שידבר על אתגר החוזי הצבאי מול החוזי האזרחי, ונציגי החברות המובילות בתחום, ביניהן DELL EMC, Ledico, IBM, Agent vi, Axon, IEDMIA, Avigilion, Viisights ועוד, שידברו על מעקב וידאו, היישומים בערים חכמות, היבט הסייבר, למידה עמוקה ובינה מלאכותית, הניסיון האירופי בתחום, מודיעין הווידאו ועוד.
במהלך הכנס תוצג תערוכה מקיפה עם הטכנולוגיות החדשניות בתחום.

מהרו להירשם
https://tinyurl.com/yb4pjmak

לפרטים נוספים
https://i-hls.com/events/videoanalytics2015/he/

חסות / ביתן תצוגה: קרן קלדרון [email protected] [email protected] +972-52-3653165

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- I-HLS.