צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
הודעה לעיתונות

קריסמה פן עוזבת את מכבי רעננה

קריסמה פן (בת 25 , 1.88 מטר) שחקנית הציר הזרה של מכבי רעננה, עוזבת את הקבוצה ועוברת לשחק בליגה הדרום-קוריאנית. השחקנית, שזו לה עונה שנייה במכבי רעננה, השיגה ממוצע של 18.6 נקודות למשחק בחמשת המחזורים הראשונית ומסתמנת כאחת השחקניות המובילות בליגת העל בעונה הנוכחית.

פן שחתמה בקבוצת וורי בנק אבי בסיאול ותעזוב עוד השבוע את הארץ, אמרה הבוקר: "עברתי ברעננה תקופה טובה מבחינה מקצועית ואישית, וכל הצעה אחרת העונה, שאינה מליגה בכירה כמו הליגה הקוריאנית, הייתי דוחה. אני אוהבת מאד את הקבוצה הזו, את השחקניות, את ההנהלה המאד תומכת ואת המאמן לירון שרף. אני מודה למכבי רעננה על היחס, על המקצועיות, על הפרגון ועל השחרור"

יואב מזרחי, יו"ר אגודת מכבי רעננה: "מכבי רעננה היא חממה מקצועית איכותית המטפחת ומשביחה שחקניות, מקומיות וזרות, והעובדה שאחרי שתי עונות בקבוצה קריסמה פן מבוקשת בליגות הגבוהות בעולם. זוהי תעודת כבוד לקבוצה, לאגודה ולמאמן לירון שרף. אנחנו אוהבים ומעריכים את פן כשחקנית וכאדם,גאים בהישגיה המקצועיים כשחקנית ומאחלים לה הצלחה בדרך החדשה ".
אשר פאר, המנהל המקצועי של הקבוצה: "אי אפשר למנוע משחקנית שמקבלת הצעה כזו למצות את יכולותיה, ויחד עם זאת, כתוצאה מהשחרור ייווצר מצב מקצועי שונה. נצטרך להביא שחקנית ברמתה – אם לא יותר. נקווה שהשחקנית החדשה תיכנס היטב למשבצת שלה ותוביל אותנו רחוק וגבוה. אין ואקום בכדורסל".

לירון שרף, המאמן: "עם כל הצער שבדבר והפגיעה המקצועית שתיפול עלינו, אנחנו קודם כל בני אדם ולא יכולים לעמוד בדרך של השחקניות להגיע לרמות הגבוהות. אנחנו שמחים בשבילה ונפעל לסגור את החור המקצועי ביסודיות וסבלנות. נמשיך בנחישות ובהתכוננות למשחקים הקרובים בצורה הראויה ביותר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ברוריה ביגמן - שיווק יחסי ציבור ודוברות.