מפרסם: נובמבר יחסי ציבור
תאריך: 09/11/2017 13:03
נושא: אופנה
יונידרס
יונידרס
מונדאוקס
מונדאוקס
הודעה לעיתונות

מותגים חדשים לרשת יונידרס

חברת יונידרס משיקה מותג נעליים חדש מאיטליה Mondeox

חברת יונידרס המתמחה בייצור ושיווק ביגוד והנעלה לעבודה החלה לייבא ולשווק את מותג הנעליים האיטלקי Mondeox. המותג מציע נעלי טיולים איכותיות ואופנתיות במחירים נוחים. את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בחנויות הרשת וכן באתר החברה unidress.co.il.

חברת יונידרס משיקה בישראל קולקציית נעלי טיולים ועבודה חדשה של חברת Mondeox, בעלת יותר מ-30 שנות ניסיון בעיצוב ותכנון של נעלי הרים וספורט עם ביצועים גבוהים. הקולקציה החדשה כוללת דגמי גברים, נשים ויוניסקס במידות 36-47 בצבעים אפור, חום ושחור.
הנעליים של Mondeox הן איכותיות וחדשניות; בטנות הנעליים עמידות בפני מים ורוח ויחד עם זאת מאווררות ומאפשרות נשימה אופטימאלית של הרגליים; רפידות הנעליים בעלות ריפוד והתאמה מלאה לרגל ושומרות על צורתן המקורית ומספקות נוחות מירבית; הרפידות נושמות ושומרות את הרגליים קרירות, המבנה הייחודי שלהן יוצר מערכת ניהול לחות המסייעת להזיז את הלחות מהכף רגל וזאת כדי לספק סביבה קרירה, יבשה ובריאה יותר לרגל; סוליות הנעליים איכותיות ומתחלקות לשני סוגים: הסוג הראשון עשוי בדחיסות כפולה של פוליאוריתן והשני עשוי מ- EVA משולב עם גומי ומיוצר על ידי חברת VIBRAM, בעלת שם עולמי לייצור סוליות גומי לנעליים, ושמה הוא שם נרדף לאיכות, ביצועים, בטיחות, חדשנות ועיצוב.
לרגל ההשקה בישראל, יונידרס מציעה את מבצע "ללכת על בטוח": בחנויות הרשת בלבד - זוג ראשון ב-30% הנחה, זוג שני ב-40% הנחה (על הזול מביניהם), מוגבל ל-2 זוגות ללקוח. באתר האינטרנט – זוג נעליים ב-30% הנחה ועוד 5% הנחה על רכישה דרך האתר.
טווח מחירים: 408 – 613 ₪.
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר החברה [unidress.co.il].

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נובמבר יחסי ציבור.