עופר מאור, מנהל תחום פתרונות ארגוניים בסינופסיס
עופר מאור, מנהל תחום פתרונות ארגוניים בסינופסיס
הודעה לעיתונות

סינופסיס רוכשת את Black Duck Software תמורת 565 מיליון דולר

חברת סינופסיס (נאסדאק:SNPS) ו-Black Duck Software, חתמו על הסכם מחייב לפיו סינופסיס תרכוש את החברה הפרטית Black Duck, מובילה בפתרונות אוטומטיים לאבטחה ולניהול של תוכנה בקוד פתוח. הוספת פתרון ה-Software Composition Analysis תקדם את מאמצי סינופסיס בשוק אבטחת התוכנה בזכות הרחבת ההיצע של מוצריה ויכולתה להגיע ללקוחות בתחום.

על פי ההסכם המחייב סינופסיס תשלם עבור הרכישה 565 מיליון דולר, או סכום נטו של 548 מיליון דולר לאחר ניכוי מזומנים שנרכשו. בנוסף לכך, סינופסיס תיקח על עצמה חבות בגין אופציות של עובדי Black Duck שלא מומשו. העסקה תמומן על ידי סינופסיס באמצעות מזומנים מארצות הברית והיא כפופה לבדיקה הרגולטורית Hart Scott Rodino ולתנאי סגירת עסקאות מקובלים אחרים. הרכישה צפויה להיות מושלמת בדצמבר 2017.

"החזון שלנו הוא לספק פלטפורמה מקיפה שמאחדת את פתרונות התוכנה הטובים מסוגם בתחומי האבטחה והאיכות", אמר עופר מאור, מנהל תחום פתרונות ארגוניים בסינופסיס. "תהליכי פיתוח ממשיכים לצמוח ולהיות מואצים, והצירוף של Black Duck יחזק את יכולתנו לקדם אבטחה ובדיקות איכות לאורך תהליך פיתוח התוכנה, תוך צמצום הסיכון של לקוחותינו. אנו מצפים לעבוד עם הצוות המנוסה של Black Duck בדחיפת הפתרון המשולב שלנו לרמת הערך הבאה עבור לקוחותינו".

תהליך הפיתוח של תוכנות עובר שינוי גורף ומהיר, שכולל שימוש גובר בתוכנת קוד פתוח (OSS), שמהווה 60% או יותר מהקוד ביישומים של היום. השימוש בקוד פתוח אמנם מצמצם את עלויות הפיתוח ומזרז את זמן ההגעה לשוק, אך הוא מלווה באתגרים משמעותיים בנוגע לאבטחת התוכנה ולציות לרישיונות תוכנה, מכיוון שלרוב הארגונים אין שקיפות ביחס לתוכנת הקוד הפתוח בה נעשה שימוש. המוצרים של Black Duck, המובילים בתחום, מבצעים אוטומציה לתהליך הזיהוי ורישום המלאי של הקוד הפתוח ומאתרים נקודות תורפה באבטחת המידע ובעיות בציות לרישיונות תוכנה. המוצרים אף מספקים התראות אוטומטיות לנקודות תורפה חדשות שהתגלו ואשר משפיעות על הקוד הפתוח.

לקוחות מעוניינים לטפל בבעיות אבטחה ואיכות של תוכנה בשלב מוקדם ככל האפשר בתהליך פיתוח התוכנה, בכדי לאפשר שילוב ואספקה שוטפים של תוכנה (CI/CD) ומעבר לענן מחשוב. בשל הבולטות של קוד פתוח בפיתוח יישומים, זיהוי מוקדם של בעיות אבטחה וציות לרישיונות מחזק את היכולת לספק תוכנה מאובטחת ואיכותית במהירות גבוהה יותר.

אודות סינופסיס
סינופסיס אינק. (סימול: SNPS) הינה שותפת פתרונות Silicon to Software™עבור חברות חדשניות אשר מפתחות את הדור הבא של מוצרי האלקטרוניקה ויישומי התוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב-EDA (Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים, והיא גם מחזקת את הובלתה בתחום איכות ואבטחת תוכנה. סינופסיס מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים אשר דורשים את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה ואיכות. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.synopsys.com.

אודות Black Duck Software
המוצרים של Black Duck משמשים ארגונים ברחבי העולם כדי לבצע אוטומציה לתהליכים של אבטחה וניהול של תוכנות קוד פתוח, תוך סילוק הכאב הקשור בנקודות תורפה באבטחה, בציות לרישיונות תוכנה ובסיכון תפעולי. המטה של Black Duck נמצא בברלינגטון, מסצ'וסטס והיא מפעילה משרדים בסן חוזה, קליפורניה, לונדון, פרנקפורט, הונג קונג, טוקיו, סיאול ובייג'ין. למידע נוסף: www.blackducksoftware.com.

לפרטים נוספים:
משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור סינופסיס ישראל, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.