מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 19/11/2017 12:19
נושא: צרכנות
רוני שחם - יח"צ
רוני שחם - יח"צ
הודעה לעיתונות

מינוי חדש ב"פרוקטר אנד גמבל" ישראל:

רוני שחם יכהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות
במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כלל מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ביניהם: אריאל, הד אנד שולדרס, ג'ילט ועוד

רוני שחם (37), אשר מנהל את הפעילות הגלובלית של המותג Braun בעולמות ה Digital וה E-Commerce, מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות של פרוקטר אנד גמבל ישראל, לאחר 9 שנים בהם עובד בחברה בתפקידים שונים.

במהלך עבודתו בפרוקטר אנד גמבל, יזם שחם שורה של מהלכים חדשניים שהובילו לפריצת דרך מותגית משמעותית בישראל, ביניהם: השקת המכנסונים של פמפרס, השקת אולוויז פרימיום, השקת ג'ילט פלקסבול והשקת מותג השיער אוזי. כמה מהשקות אלה הוגדרו כמוצלחות ביותר בעולם, וזכו לתהודה פנימית רבה, וכן לפרסים והוקרה בעולם השיווק והפרסום.

שחם, בעל תואר ראשון בהצטיינות יתרה בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון, נשוי ואב ל-3, החל את דרכו בפרוקטר אנד גמבל בתור מנהל מותג במערך קטגוריית הכביסה, במסגרתו היה אחראי על מספר מותגים מובילים, שאף זיכו אותו בפרסים יוקרתיים. בהמשך היה אחראי על המכירות המקוונות של פרוקטר אנד גמבל ישראל, וכיהן כמנהל קטגוריה של 70% מהמכירות בפרוקטר אנד גמבל (חיתולים, היגיינה נשית, סכיני גילוח, מוצרי טיפול שיער ועוד), ואף היה אחראי על מיסוד שיתוף פעולה עם ערוצי מכירות מובילים בדיגיטל.

בשנים האחרונות מנהל שחם את פעילות המותג Braun- המותג הנמכר ביותר של פרוקטר אנד גמבל באופן מקוון, שם יצר שיתופי פעולה ענפים עם עליבאבא ואמזון, וניהל קשרים גלובליים עם פייסבוק וגוגל לקידום המותג. בנוסף, היה אחראי על פיתוח האסטרטגיות הגלובליות ליצירת נראות ומכירות אונליין.

מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אופיר גוטמן, אשר מינה את שחם לסמנכ"ל השיווק והמכירות ציין: "לאחר מספר שנים בהם צבר רוני ניסיון והצלחות בשווקים והלקוחות הבינלאומיים הגדולים ביותר של פרוקטר בתחומי הצמיחה הבוערים ביותר, רוני שחם חוזר לסניף החברה בישראל ויהיה אחראי על השיווק והמכירות של כלל מותגי החברה בישראל. מהלך זה הינו צעד נוסף שעושה פרוקטר אנד גמבל העולמית לקידום הכישרונות הישראלים בתחומי השיווק והפרסום".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.