הודעה לעיתונות

מה משותף למלכת אנגליה, לאפיפיור ולאופרה ווינפרי?

נעלי הנוחות הרפואיות: Kyboot

מייסד החברה מגיע היום לביקור ראשון בארץ

היזם השוויצרי, קארל מילר, בעלים וממציא הטכנולוגיה: "ללכת על אוויר", מגיע לביקור ראשון בישראל, לרגל פתיחת חנות חדשה בירושלים של נעלי קיבוט .

נעליי קיבוט מסייעות לסובלים מכאבים אורתופדיים: גב, ברכיים, כפות רגליים וכף רגל סוכרתית, נחשבות ליוקרתיות ונחשבות לבחירה המועדפת של דמויות מוכרות בעולם הרחב, כמו: המלכה אליזבת, האפיפיור, אופרה ווינפרי, יורשי העצר של רוב נסיכויות המפרץ ובארץ של שר הבריאות ליצמן, הרב פירר ועוד.

סיפורו של מילר מרתק. בשנות ה- 80 הוא ביקר באפריקה והבחין שבני שבט המסאי לא סובלים מבעיות אורתופדיות, משום שהם צועדים יחפים על אדמה רכה.
נלהב מהגילוי, הבין שאם יצליח לשחזר את תחושת הצעידה על אדמת החימר הרכה ויתאימה לחיים המודרניים, יוכל לסייע לסובלים מבעיות אורתופדיות.

בהתאם לתובנה זו, פיתח בשנת 1996 דגם אב טיפוס של סוליית נעל ייחודית בטכנולוגיה, לה קרא: MBT- Barefoot Technology Masai: טכנולוגיית הליכה יחפה "מסאית".
זו הייתה סוליה ייחודית, ראשונה מסוגה בעולם. הסוליה יצרה נדנוד קדימה ואחורה, ואימנה את שרירי הרגליים וכפות הרגליים.
סוליית MBT המקורית חוללה מהפכה בעולם נעלי הנוחות, בזכות השפעתה החיובית על יכולת ההליכה של אנשים, שסבלו מבעיות אורתופדיות, ובזכותה הצליחו ללכת טוב יותר.
בעקבות ההצלחה, נכנסו לתחום יזמים נוספים. חיקו את מילר, ופיתחו נעלי נוחות בעלות סוליית "רוקר".

בשנת 2006 מכר קארל מילר את חברת MBT ב- 1.5 מיליארד דולר!

שנה אחר כך הקים את חברת Kybun, במסגרתה פיתח בהשקעה כספית, הנאמדת ב- 80 – 70 מיליון יורו, את הדור החדש של נעלי הנוחות הבריאותיות, נעלי: Kyboot.
גם הפעם קיבל השראה מהטבע: בתקופה שהתגורר בדרום קוריאה נהג לעזור למשפחת אשתו בשדות האורז שלהם. הוא הבחין שכאבי הגב שלו משתפרים אחרי יום עבודה באדמה הרכה, ועלה בדעתו לפתח סוליה, שתחקה את הרכות והגמישות של הבוץ.

ייחודם של נעלי Kyboot בחומרים, מהם עשויה הסוליה הרכה, קפיצית וגמישה. הסוליה מתאימה את עצמה לכף הרגל בכל צעד מחדש, בולמת זעזועים, אין לה "זיכרון" לדריכה, והתנועתיות העדינה מאפשרת חיזוק השרירים, שיפור היציבה וזרימת הדם. הדבר דומה להליכה על גבי חול ים יבש.

דני קציר, נציג חברת Kybun בישראל, מספר: "סבלתי מאוד מבעיות אורתופדיות: שני דיסקים בגב הוסרו בניתוח, היו לי שני דורבנים ברגליים ויש לי קריסה פנימה בכפות הרגליים.

לפני מספר שנים סיפר לי בהתרגשות חבר רופא, שמצא בחנות קטנה בשוויץ, נעל נהדרת מיוחדת לסובלים מבעיות אורתופדיות קשות. שנים שההליכה הייתה לי קשה וכואבת, ולכן הסיכוי, שישנן נעליים, שייקלו עליי ללכת, ובפרט ללא כאבים, קסמה לי. טסתי לשוויץ, נעלתי את נעלי קיבוט והרגשתי, ללא שום ציניות, שחיי משתנים. נרגש מהגילוי החלטתי מיד לייבא את נעלי קיבוט לישראל, ולאפשר לאלפי ישראלים, המתקשים בהליכה בשל כאבים שונים ומגוונים, ליהנות מאיכות חיים משופרת".

נעלי KyBoot מדמות הליכה על כרית ספוג או מזרון לאטקס. הן נמכרות כאביזר בריאות לכל דבר, פותרות את הצורך במדרסים, ומתאימות לסובלים מקשת רחבה של בעיות אורתופדיות:

כאבי גב, כאבי ברכיים וכאבי דורבן. הן ממריצות את מחזור הדם, מקלות את העומס על הברכיים, מאמנות ומחזקות את השרירים בכפות הרגליים, ברגליים, בגב, מקלות על כאבי הגב ומשפרות את היציבה.

בזכות תכונותיהן הן מתאימות במיוחד גם לכף רגל סוכרתית. מחקר קליני, שנערך במרכז הרפואי "שיבא" הוכיח זאת.

קציר מוסיף: "נעלי KyBoot נמכרו בחמש השנים האחרונות בחנות אחת בארץ במרכז די-מול ברמת גן. כעת, אנחנו פותחים חנות נוספת בירושלים, במלון קראון פלאזה. מיקום החנויות אינו ברחובות, או בקניונים, משום שהן מיועדות לציבור עם צרכים בריאותיים".

תעודת זהות

שנת המצאת מותג הנעליים שנמכר בישראל KyBoot: 2006

שנת המצאת MBT 1996

שנת השקת MBT 1997

סוליית כרית האוויר - 'ללכת על אוויר' מתבססת על פוליוריטן מורכב, שפותח במיוחד עבור הנעל, ובתוכו בועות אוויר קטנטנות.

מערכת האקלים בכף הרגל – כל צעד שואב כחמישית מנפח האוויר אל כף הרגל על מנת לייצר אוורור נעים

המדינות בהן נמכרות הנעליים:
אנדורה, אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, אנגליה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לטביה, ליטואניה, לוקסמבורג, מלטה, מונקו, הולנד, פולין, רומניה, סאן מורינו, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוודיה, שוויץ, הוותיקן, אוסטרליה, סין, אסיה, רוסיה, קנדה, ארצות הברית, בחרין, הונג קונג, אינדונזיה, ירדן, כווית, מקאו, מלזיה, עומן, פיליפינים, קטאר, ערב הסעודית, סינגפור, דרום קוריאה, טייאון, תאילנד, הנסיכיות הערביות, תימן, ישראל.

החנות הוותיקה בישראל: kyBoot קניון דימול (מתחם הבורסה), דרך ז'בוטינקי 1, ר"ג
החנות החדשה: מלון קראון פלאזה ירושלים
דגמי הנעל נמצאים באתר האינטרנט: www.kybun.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלו יחסי ציבור ואסטרטגיה.