הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מרחיבה נוכחות באיטליה עם אתר חדש בוונציה-מסטרה, בחלק היבשתי של ונציה

סן פרנסיסקו, 20 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל גאה להודיע על נוכחות חדשה בוונציה-מסטרה, בחלק היבשתי של ונציה באמצעות ההתרחבות של החברה החברה האיטלקית Andersen Tax & Legal. בנוסף, המשרד במילנו יעבור לאתר חדש בנובמבר. המשרד החדש במסטרה והאתר החדש במילנו הוקמו כדי לשרת טוב יותר את בסיס הלקוחות הגדל באיטליה. ל-Andersen Tax & Legal יש עכשיו שישה אתרים באיטליה: מילנו, ברשה, רומא, ונציה, מסטרה ומונצה.

אנדראה דל וקי, השותף מנהל המשרד של Andersen Tax & Legal באיטליה, ומנהל שותף אזורי באירופה, אמר: "האתר החדש שלנו בוונציה-מסטרה והרחבת הנוכחות במילנו מאפשרים לנו לשרת טוב יותר את לקוחותינו ולהמשיך לבנות את היכולות שלנו באזור. באמצעות ההתרחבות הזאת, אנחנו יכולים להגיע לשווקים חדשים וגם לשפר את איכות החיים של העובדים שלנו".

ונציה-מסטרה הוא אתר חשוב בגלל המיקום האסטרטגי שלו והאוכלוסייה הרבה במרכז החלק היבשתי של ונציה. Andersen Tax & Legal באיטליה חברה בגלובל אנדרסן מאז 2014. החברה תמשיך לספק ייעוץ מס, פיננסי, חשבונאי ומשפטי לחברות ויחידים מקומיים וזרים.

"התוספת של אתר משרד חדש והשטח המורחב במילנו מראים את ההצלחה של הצוות האיטלקי, וממצב אותנו לצמיחה גדולה בעתיד. ההתרחבות של הפרקטיקה שלנו באיטליה מאפשרת לנו לספק באופן חלק יותר שירות הטוב מסוגו", אמר היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ.
Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות נפרדות ועצמאיות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,300 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-77 מקומות באמצעות החֲברות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700
מקור: Andersen Tax
http://www.andersen.com/

צפו בהודעה הזאת באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171120005239/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.