מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 21/11/2017 20:31
נושא: בריאות, ערבים
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
During MENA's first Global Relay For Life walkathon - Source: Friends of Cancer Patients
During MENA's first Global Relay For Life walkathon - Source: Friends of Cancer Patients
הודעה לעיתונות

מטופלי סרטן, שורדי המחלה, מטפלים ותומכים לקחו חלק ב"צעדת השליחים לחיים" הראשונה של איחוד האמירויות

הצעדה, Relay for Life היא יוזמה של ארגון Friends of Cancer

יותר מ- 2,000 "שליחים" לקחו חלק באירוע הראשון מסוגו של איחוד האמירויות

שארג'ה, איחוד האמירויות, 19 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

שרג'ה, הנסיכות השלישית בגודלה באיחוד האמירויות, אירחה את האירוע "Global Relay for Life" הראשון אי פעם של אזור MENA (המזרח התיכון ואפריקה). הצעדה לאורך 24 שעות מהווה את אירוע גיוס הכספים הגדול ביותר בעולם למלחמה בסרטן. האירוע, שנערך בשיתוף American Cancer Society, אורגן על ידי ארגון Friend of Cancer Patients (FoCP), עמותה ללא מטרות רווח התומכת בחולי סרטן ובמשפחותיהם.

באירוע שנמשך לאורך הלילה, ב- 17-18 בנובמבר באוניברסיטה האמריקאית של שרג'ה, השתתפו יותר מ- 2,000 שליחים, בהם אנשים פרטיים וגופים שכללו 52 בתי ספר, שש אוניברסיטאות, שמונה שותפים, ובנוסף 37 ארגונים מהמגזר הפרטי והציבורי ו- 67 שורדי סרטן.

במסגרת תוכנית האירוע שנמשך 24 שעות נערכו גם מגוון פעילויות בהם אזור כיף לילדים, אירוע הדלקת נרות "Luminaria" לזכר אהובים שהלכו לעולמם ממחלת הסרטן, ואוהל שורדים בו נשאו דברים מספר אנשים שהביסו את המחלה. המשתתפים גם זכו ליהנות מדוכני מזון עשירים שהכנסותיהם נתרמו ל- FoCP.

אירוע ה"שליחים לחיים" הראשון של איחוד האמירויות הושק על ידי שייקה ג'אווהר אל קסימי, מייסדת ופטרון מלכותי של ה- FoCP, שגרירה בינלאומית של "הכרזה העולמית לסרטן" (World Cancer Declaration) של האיחוד הבינלאומי לשליטה בסרטן (UICC) ושגרירה עולמי לסרטן בילדים עבור ה- UICC. הוד מלכותה הצטרפה לשורדי הסרטן בהקפה הראשונה של הצעדה, כשהיא מציינת את החשיבות של גיוס מודעות לחלה והצורך לקדם גילוי מוקדם – הגורם החשוב ביותר כדי לשרוד ולהתאושש מהמחלה.

משך האירוע, 24 שעות, נועד להמחיש כי המחלה אינה עוצרת לעולם, וכדי לציין עמידה לצד חולי סרטן אשר עלולים לחוש בדידות בשעות הקטנות של הלילה.

מקורו של אירוע השליחים הוא בארה"ב, כאשר ב- 1985, צעד ד"ר גורדון קלאט, מנתח של המעי הגס, במשך 24 שעות, כדי לגייס 27,000 דולר עבור הקרן המקומית שלו למלחמה בסרטן. האירוע מתקיים כיום ב- 29 מדינות, כשאיחוד האמירויות הם האחרונים להצטרף לרשת הגלובלית. עד היום האירוע הביא לגיוס של יותר מ- 5 מיליארד דולר לתמיכה בחולי סרטן ברחבי העולם.

ליצירת קשר:
National Network Communications (NNC)
Maha Abou Rich, +971503417775
מקור: Friends of Cancer Patients (FoCP)

גלריית תמונות מצורפת:

תמונה
During MENA's first Global Relay For Life walkathon - Source: Friends of Cancer Patients

לוגו:

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171119005048/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.