כרמי זינגר, מנכ"ל חברת P.Z. Projects
כרמי זינגר, מנכ"ל חברת P.Z. Projects
הודעה לעיתונות

חברת נתיבי גז הטמיעה פלטפורמה לרישום עסקאות סחר גז טבעי שפותחה על ידי P.Z. Projects הישראלית

חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל (נתג"ז) הטמיעה פלטפורמת תוכנה חדשה, המאפשרת את רישום המסחר בגז בין גופים בענף הגז הטבעי, שפותחה עבורה על ידי חברת P.Z. Projects הישראלית (www.projects.org.il). פלטפורמה זו משרתת את חברת נתיבי גז בממשק היומיומי מול שותפי הסחר שלה בארץ. עד כה ההזמנות בשוק הגז הטבעי בוצעו ותועדו בתהליך ידני ולא רשמי שהתבסס על היכרויות אישיות ועל אמצעים דוגמת שיחות טלפון, הודעות דואר אלקטרוני וכמויות גדולות של גיליונות Excel. אמצעים אלה יצרו מצב שבו הסחר התרכז באופן טיפוסי בין צרכני הגז ובמסגרתו קונה או מוכר היה בוחן עסקה מול גוף אחד.

המערכת שפיתחה P.Z. Projects במיוחד לנתג"ז, מאפשרת לפרסם הצעות למכירה או לקניה של גז טבעי, ליצור קשר עם שותפי הסחר הפוטנציאליים ולתעד את רישום העסקה בצורה מלאה ופורמלית במערכת, לאחר שזו התבצעה באופן פיזי מחוץ למערכת. השימוש הצפוי בפלטפורמת רישום המסחר לענף הגז הטבעי יאפשר לכל קונה או מוכר להיחשף לכמות גדולה של שותפי סחר, עד לכדי עשרות, וכך לקבל את ההצעה הנכונה עבורו בהיבטי מחיר, כמות וזמינות.

כרמי זינגר, מנכ"ל חברת P.Z. Projects, שהוביל את פיתוח המערכת, מסר כי: "רישום עסקאות הסחר באמצעות הפלטפורמה החדשה יקדם את היכולת לסחור בגז טבעי בין צרכני הגז הטבעי. המערכת אופיינה במיוחד לתהליכי העבודה בנתג"ז, פותחה בלוח זמנים קצר, והוטמעה בהצלחה כחלק מתהליכי הזמנת הגז היום יומית של לקוחות נתג"ז". זינגר הוסיף וציין כי "פלטפורמת רישום המסחר שפותחה עבור נתג"ז תייעל את ביצוע הזמנות בענף הגז הטבעי ותשדרג את האופן שבו מבוצע הסחר בגז בין גופים בתעשייה".

אודות P.Z. Projects
חברת P.Z. Projects נוסדה בשנת 2001 ומתמחה במתן פתרונות מקיפים, מקצועיים ומותאמים ללקוח בניהול פרויקטים מערכתיים, פרויקטים הנדסיים ופרויקטי פיתוח טכנולוגי. חזון החברה הוא מתן פתרונות מקיפים המותאמים ללקוח ומבוססים על התאמת המתודולוגיה הנכונה ביותר, כלי ניהול פרויקטים ידידותיים וכן סיוע בתכנון, ליווי, בקרה ומתן תמיכה מקצועית בכל שלבי הפרויקט. בין לקוחות P.Z. Projects חברות מתחומי ההיי-טק, חברות תעשייתיות, תקשורת והתעשייה הביטחונית, וביניהם: אפלייד מטיריאלס, התעשייה האווירית, אלביט, ביוסנס, נתיבי גז לישראל, מיקרוסמי, מארוול, טבע, אומריקס, טמפו, וריסנס וחברות רבות אחרות.

לפרטים נוספים: משרד אורי מאירוביץ' יחסי ציבור, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.