הודעה לעיתונות

מועצה אזורית מגידו, מהמובילות בארץ באיכות מחזור האריזות לפח הכתום!

87% הפרדת אריזות, זוהי התוצאה בדגימת איכות של הפרדת פסולות, שביצע תאגיד תמיר. התוצאה הזאת היא הישג מצוין שהושג כעבור מספר חודשים בלבד מאז פריסת הפחים הכתומים ברחבי המועצה.

בקיץ הוצבו ברחבי המועצה פחים כתומים לטובת מחזור , אתם התושבים התחלתם להפריד פסולת בבית ולהעבירה לפח הכתום.
בבדיקה שנערכה לאחרונה ביישובי המועצה האזורית מגידו, נבחנה התפלגות של סוג הפסולת הנמצאת בפח הכתום ונבדקה הרתמות הציבור גם בהיבטים של איכות ההפרדה והכנסת הפסולת הנכונה לפח הכתום.
בדו"ח שנמסר למנהל מחלקת שיפור המרחב שלומי גרנוב, נכתב " איכות ההפרדה בדגימה הייתה גבוהה ! "

" מאז פריסת הפחים בחודשי הקיץ ועד לדגימה , עבר זמן קצר יחסית " אומר גרנוב "התוצאה המצוינת של איכות ההפרדה אינה מפתיעה אותי ומעידה על תושבינו שמקפידים על הפרדת פסולת בצורה מופתית , זאת לאור תהליך ממושך שהחל בהפרדת הפסולת האורגנית במועצה והמודעות למחזור .אנו גאים על כך ומודים לתושבים על הירתמותם לתהליך מניעת הטמנת הפסולת "

ממנכ"ל תמיר, קובי דר נמסר : " מועצה אזורית מגידו הצליחה בזמן קצר לחדד לתושבים אילו אריזות נדרש להפריד בבית לפח הכתום ואנו רואים זאת בתוצאה הטובה שהייתה בדגימה האחרונה. כיום למעלה מ-3 מיליון תושבים יש פח כתום בישראל שמטרתו לרכז את כל פסולת אריזות הפלסטיק, המתכת וקרטוני המשקה ולהעבירם למחזור ובכך למנוע הטמנה. אני מודה לתושבי מועצה אזורית מגידו על שיתוף הפעולה והצטרפותם למהפכה ומקווה שעוד ועוד משפחות יצטרפו ויחלו במשימה החשובה."

איציק חולבסקי ,ראש המועצה: " אני גאה מאד בתושבי המועצה על המחוייבות והאכפתיות בתהליכי הפרדת הפסולת במועצה . מברך את מחלקת השח"ם על הטמעה מוצלחת בישובים. תוצאות ההפרדה בפח הכתום מרשימה ביותר!"

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מועצה אזורית מגידו.