תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
Trend Micro
Trend Micro
הודעה לעיתונות

Trend Micro מרחיבה את מגוון הפתרונות שלה להגנת ענן היברידי

רוכשת את אימיוניו ( Immunio ) הקנדית

בעולם בו חברות בונות ומטמיעות אפליקציות במהירות, כל דחיה במהלך הפיתוח של האפליקציה יכולה להוביל לדחיה ונזק לחברה כולה. בהמשך לכך Trend Micro, מובילה עולמית באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, מודיעה על הרחבת מגוון הפתרונות שלה להגנת ענן היברידי על ידי רכישת חברת אימיוניו בשילוב יכולות הפיתוח שלה מבית. הפתרון החדש מציע תהליך הגנה אוטומטי במהלך הפיתוח של אפליקציה. (DevOps Lifecyclel)

"אנו מתרגשים מאוד לרכוש את טכנולוגיית ההגנה על יישומים, צוות המומחים ובסיס הלקוחות של אימיוניו". אמר ביל מקגי, סגן נשיא בכיר להגנה על ענן היברדי ב- Trend Micro. "טכנולוגיה משתנה כמו מחשוב ענן ופלטפורמות קונטיינר מאפשרים הטמעה מהירה יותר של יישומים. פתרון הגנת יישומים בזמן אמת של אימיוניו מאפשר ללקוחותינו הגנה טובה יותר מול פגיעויות תוכנה תוך כדי תהליך בניית היישומים".

Trend Micro, מרחיבה גם את יכולות ההגנה על קונטיינרים על ידי תמיכה באפשרות סריקת אימג'ים, המאפשרת זיהוי בעיות אבטחה וטיפול בהם לפני שחרור היישום לשוק. לקוחות החברה יוכלו לסרוק אימג'ים לבסיס הנתונים של הקונטיינר כך שצוותי הפתוח יוכלו לתקן בעיות לפני הטמעה, ולהפעיל הגנה בזמן אמת המבוססת על תוצאות מסריקת האימג'ים. יכולות אלו יהיו זמינות לשוק החל מאפריל 2018.

חברת המחקר גרטנר מדווחת כי :" עד 2019 יותר מ-70% מיוזמות אבטחת תהליכי פיתוח
(DevSecOps ) של ארגונים גדולים יבוצעו על ידי סריקה וקונפיגורציה אוטומטיים לרכיבי Open source וחבילות מסחריות ( commericial packages). כאשר ב-2016 בוצעו 10% בלבד".

היכולות החדשות של Trend Micro מתאימות מאוד למחזור פיתוח של יישומים. אימיוניו מוסיפה יכולות זיהוי מוקדם ,הגנה נגד פגיעויות ויכולות סריקה לאימג'ים ומאפשרת פרסום של אימג'ים מוגנים. התוצאה של הוספת יכולות אלו היא שחרור של יישומים מוגנים וגמישים ושיפור דרמטי בתהליכי התפעול בין אם הוא מתבצע בבית הלקוח או בענן הציבורי.

מקגי מוסיף :" רבים מלקוחותינו המתקדמים אימצו תהליכי פיתוח מתקדמים ( DevOps Lifecycle) ומשתמשים בפתרון ההגנה ההוליסיטי שלנו Deep Security בצורה אוטומטית על מנת להגן על השרתים כמו גם היישומים שלהם. יכולות חדשות אלו מרחיבות את יכולות ההגנה שאנו מספקים ומבטיחות לארגונים שיוכלו לפתח יישומים חדשים במהירות ובו בזמן ולהישאר מאובטחים."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.