מפרסם: kanaan-pr
תאריך: 28/11/2017 13:47
עדכון: 28/11/2017 13:53
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

CA הכריזה על פתרונות חדשים למיינפריים המקצרים פי 5 את הזמן לפתרון תקלות, מפחיתים איומים פנימיים בארגון ומורידים הוצאות

CA Technologies הכריזה בכנס CA World שנערך בלאס וגאס על פתרונות חדשים למיינפריים המסייעים לארגונים להגיע לתובנות כדי לחזות ולתקן ביצועים באופן אוטומטי, להגן על פרטיות הלקוחות, להביא לזריזות (agility) ולצמצם עלויות. באמצעות CA Mainframe Operational Intelligence, CA Trusted Access Manager for Z ו-CA Dynamic Capacity Intelligence, חברות יכולות למנף את היכולת האנליטית ואת למידת המכונה כדי להגביר את האמון הדיגיטלי בקרב הלקוחות.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"האמון דיגיטלי הוא קריטי בהתחשב בעובדה ש- 80 אחוזים מהנתונים הארגוניים בעולם שוכנים על גבי מחשבי מיינפריים הנושאים ב-68 אחוזים מעומסי הייצור בעולם", אמר אשוק רדי, המנהל הכללי של תחום המיינפריים ב-CA Technologies. "האמון הדיגיטלי הוא חיוני כדי לאפשר לארגונים לאמת משתמשים, להגן על הנתונים ולהבטיח את שלמות וביצועי האפליקציות. באמצעות בינה מלאכותית (AI) ואוטומציה חכמה המבוססת על למידת מכונה, פתרונות המיינפריים החדשים של CA מאפשרים תובנות משופרות לגבי מערכי נתונים נרחבים יותר. דבר זה יסייע לעסקים להתמודד עם פרישתם של בעלי המיומנויות בתחום המיינפריים, באמצעות אוטומציה חכמה, תוך הגברת אבטחת המידע, יכולת הרחבה, וגמישות בפלטפורמות הנוכחיות שלהם, כולל IBM Z, בסביבה מאובטחת ומהימנה".

CA Mainframe Operational Intelligence משתמש בלמידת מכונה ובאוטומציה כדי "ללכוד" דפוסים (patterns), היוצרים תיקון דינמי ואמין. הפתרון מתבסס על זיהוי אנומליה, כך שמשתמשים יכולים לחזות בעיות מוקדם יותר ולהביא לפתרון אוטומטי לפני שאמנת השירות (SLA) מושפעת.

באמצעות ,IBM System Management Facilities (SMF) Adapter לקוחות יכולים כעת לקלוט נתונים נוספים ישירות מסביבת IBM Z כדי לאסוף מידע מנתוני המיינפריים, מחוץ למוצרי CA. דבר זה חשוב כאשר מדובר בלמידת מכונה. ככל שמערך הנתונים נרחב יותר, כך התחזיות מדויקות יותר.

כמעט שני מיליארד רשומות של נתונים ברחבי העולם אבדו או נגנבו בתקיפות סייבר במחצית הראשונה של 2017, כך על פי הממצאים האחרונים של ספקית האבטחה הדיגיטלית Gemalto. ב-65 החברות שנבדקו, הפריצות עלו לבעלי המניות למעלה מ-52.40 מיליארד דולר.

כדי לסייע בניהול הסיכונים ולשמור על אמון הלקוחות, CA משפרת את אבטחת המידע בארגון באמצעות CA Trusted Access Manager for Z, , פתרון המיינפריים היחיד בשוק שמאפשר למנהלי אבטחת מידע להגביל ולנטר את כל הפעילות על גבי המיינפריים מצד בעלי זהויות פריווילגיות. ארגונים יכולים לנהל טוב יותר את הנתונים שלהם ולענות על צרכי אבטחת המידע והציות לתקנות באמצעות חבילת אבטחת המיינפריים של CA, הכוללת את CA Data Content Discovery ו- CA Compliance Event Manager, ומכסה סוגים חדשים של נתונים, ודרישות רגולטוריות חדשות בארה"ב ובאירופה.

"אבטחת המידע והסיכונים של פשעי סייבר מהווים דאגה גוברת בכל הארגונים", אמר מארק אנזאני, סגן נשיא לאסטרטגיה, IBM Z. "עם IBM z14 והפתרונות ש-CA מספקת, הלקוחות המשותפים שלנו יכולים לעמוד באתגרי אבטחת המידע והציות לתקנות, תוך התחדשות מהירה כדי להניע את העסק שלהם".

בקרת העלויות בכלכלת האפליקציות

באמצעות CA Dynamic Capacity Intelligence, עסקים יכולים להימנע מ”קפיצות" בלתי מתוכננות בשימוש בקיבולת, כדי לנהל טוב יותר את העלויות על-ידי עמידה ביעדי אמנת השירות ((SLA תוך חיזוי החיובים החודשיים עבור הרשיון. לקוחות יכולים לנתח עומסי עבודה באופן שוטף, להעביר באופן דינמי את הקיבולת למקום ובזמן שהיא נדרשת.

“בעוד הורדת העלויות היא חשובה, ניתן לומר כי ה- IT צריך להבטיח את יעדי ה- SLA לגבי עומסי עבודה קריטיים", אמר מנפרד הרטמן, מנכ"ל MHB IT Consulting. "על פי מה שראיתי, ה-CA Dynamic Capacity Intelligence סיפק ערך מהיר ללקוחות על ידי ייעול התפעול, והבטיח שלעומסי עבודה קריטיים יש את הקיבולת שהם זקוקים לה. הוא גם סייע לחזות את העלויות בצורה מדויקת יותר, כאשר בחברה אחת הביא לירידה של כמעט 10% בעלויות".

CA Technologies הציגה בכנס למעלה מעשרים חידושים בסל המוצרים שלה. פתרונות אלו מעניקים לחברות יכולת להגיב ולהסתגל לשינוי, וכן לפתח השקעות טכנולוגיות קיימות להצלחה עתידית.

אודות CA Technologies

CA Technologies (נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרה משפטית

Copyright © 2017 CA Inc. All Rights Reserved. All trademarks, trade names, service marks, and logos referenced herein belong to their respective companies. Some information in this press release is based upon CA's experiences with the referenced software product(s) in a variety of development and customer environments. Past performance of the software product in such environments is not necessarily indicative of performance in unrelated environments. CA does not provide legal advice. Neither this document nor any CA software product referenced herein shall serve as a substitute for your compliance with any laws, regulatory requirements, etc. referenced in this document. You should consult with competent legal counsel regarding any legal or regulatory requirements.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan-pr.