הודעה לעיתונות

Wavelength Pharmaceuticals ממנה את יפתח סרי למנהל כללי ואת תמי כהן לסמנכ"ל כספים

תל אביב, ישראל, 29 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

Wavelength Pharmaceuticals Ltd. ("Wavelength" או "החברה"), לשעבר חברת בת של Perrigo Company plc שנרכשה לאחרונה על ידי SK Capital Partners, מקדמת בברכה את יפתח סרי למנכ"ל החברה ואת תמי כהן לסמנכ"ל כספים.

סטיבן דינצ'לי, מנהל של SK Capital, אמר: "אני בטוח שהמנהלים המאוד מנוסים האלה יחזקו עוד את צוות ההנהלה הקיים החזק ויחד עם התמיכה הפעילה של מועצת המנהלים שלנו, יניעו את הצמיחה האורגנית והרכישתית של Wavelength וההתפתחות המתמשכת לספקית פתרונות API שמתמקדת בלקוחות".

  • יפתח סרי היה בעבר מנהל ה-API של Sun Pharmaceutical. הוא גם היה בעבר המנכ"ל של רשת בתי המרקחת ניו פארם ומילא תפקידים רבים ושונים בחברת התרופות טבע, שהיקנו לו נקודת מבט ומיומנות רחבים בכל תעשיית ה-API הגלובלית.
  • תמי כהן הייתה בעבר סמנכ"ל הכספים של חברת הבת היצרנית של סודהסטרים וחשבת החברה. סודהסטרים היא חברה ציבורית גלובלית עם הכנסות של בערך 500 מיליון דולר ואלפיים עובדים. תמי מביאה ל-Wavelength מיומנויות טכניות ופיננסיות חזקות ותהיה שותפה חשובה של יפתח וכלל הארגון ביוזמות טקטיות ואסטרטגיות.

סרי אמר: "תמי ואני נרגשים להצטרף ל-Wavelength כשאנו מתחילים את השינוי האסטרטגי שלנו לחברה מובילה בענף. אני מעריץ כבר זמן רב את המוניטין של החברה באיכות ואמינות ובטוח שהצוות מהמעלה הראשונה שלנו והיכולות המובדלות יאפשרו לנו להתבסס על המורשת הזאת ולהשיג את החזון שלנו. אנחנו מצפים לעבודה הקרובה עם כל עובדי Wavelength כשאנו חותרים כל יום להיות השותפים המועדפים של לקוחותינו".

אודות Wavelength Pharmacueticals

Wavelength היא מפתחת ויצרנית מובילה של API גנריים ומוצרים מוגמרים (FDF) עם פעילות שנמצאת בעיקר בישראל. Wavelength תומכת בבסיס לקוחות בלו צ'יפ גלובלי, ויש לה מגוון רחב של מוצרים הממנפים את יכולות הייצור הייחודיות שלה (כולל רעלני תאים, סטרואידים ופוטנטיה גבוהה) וכן יכולות ליבה בכימיה מורכבת. ל- Wavelength יש מחויבות ללא פשרות לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ואמינות, ויש לה היסטוריה יוצאת מן הכלל של ציות רגולטורי.

אודות SK Capital

SK Capital היא חברת השקעות פרטיות עם מיקוד במגזרים של חומרים ייחודיים, כימיקלים ופארמה. מטרת החברה היא לבנות עסקים חזקים וצומחים, וליצור ערך כלכלי משמעותי לטווח ארוך. SK ממנפת ניסיון בתעשייה, תפעול והשקעות, כדי לזהות הזדמנויות להפיכת עסקים לארגונים בעלי ביצועים גבוהים יותר, עם מיצוב אסטרטגי, צמיחה ורווחיות משופרים, וכן עם סיכון תפעולי נמוך יותר. תיק העסקים של SK מייצר הכנסות שנתיות של קרוב ל-6 מיליארד דולר, מעסיק יותר מ-8,700 אנשים ברחבי העולם, ומפעיל יותר מ-60 מפעלים ב-25 מדינות. החברה מחזיקה כיום בניהולה נכסים בהיקף של כ-1.9 מיליארד דולר. למידע נוסף, בקרו באתר www.skcapitalpartners.com

אנשי קשר
BackBay Communications
Philip Nunes, 617-391-0792
[email protected]

מקור: Wavelength Pharmaceuticals

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171128006465/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.