הודעה לעיתונות

הופעת בכורה לשם אנדרסן בטורקיה

סן פרנסיסקו, 28 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל גאה להודיע על הופעת הבכורה של השם אנדרסן בטורקיה כשהחֶבְרה החָבֵרה NAZALI Tax & Legal תאמץ רשמית את השם אנדרסן בינואר 2018. לחברה לייעוץ מס ועריכת דין יש סניפים באיסטנבול, אנקרה, איזמיר ובורסה והיא תפעל עכשיו כחֶבְרה חָבֵרה מלאה של אנדרסן גלובל.

"האימוץ של השם אנדרסן מציג את הצעד הבא בהרחבת הגבולות שלנו והשילוב הגלובלי של האנשים שלנו. אנחנו נרגשים להמשיך לחזק את הפרקטיקה והיכולות שלנו, ויחד נחתור למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבור לקוחותינו", אמרו השותפים המנהלים של אנדרסן טקס בטורקיה, ארסין נזלי וקגדס גורן. "הכללת מוצרים נוספים בינ"ל והרחבת התמיכה שלנו יעזרו לנו לבנות על היסודות שלנו לספק עוד כיסוי יעיל בשוקי מפתח".

היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "האנשים בטורקיה מסורים, נלהבים והראו מחויבות בולטת לשירות לקוחות. הם מתאימים מצוין לחברה שלנו, ללקוחות שלנו ולעקרונות הליבה שלנו".

בשם אנדרסון טקס, החברה תמשיך לספק שירותי ייעוץ מס וייעוץ משפטי במגוון רחב של ענפים ללקוחות מקומיים ובינ"ל רבים כולל ציות מס, חשבונאות, דיני חברות ומסחר, שינוי מבני של חברות, ליטיגציה בענייני מס, ביטוח לאומי ודיני עבודה, מכס ודיני סחר חוץ, דיני קניין רוחני, אכיפת ליטיגציה ודיני פשיטת רגל.

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החָבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-78 מקומות באמצעות החֲברות החָבֶרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171128005040/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.