מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 30/11/2017 14:51
עדכון: 12/12/2017 08:08
נושא: טכנולוגיה והייטק
אריאל כבירי, מייסד אתר iSavta
אריאל כבירי, מייסד אתר iSavta
הודעה לעיתונות

אתר iSavta.co.il - לוח אינטרנטי חכם לאיתור מטפלים סיעודיים - הפתרון הטוב והמהיר למציאת מטפלים מחליפים בחג המולד

האתר מהווה נקודת מפגש בין העובדים הזרים ומשפחות המטופלים ועוזר להם לתקשר זה עם זה בצורה ישירה, באופן המאפשר מציאת פתרון סיעודי מיטבי, מהיר ומדוייק וכל זאת בעלות סמלית

המגמה העולמית כיום בנושא הטיפול בקשישים היא העדפת השארתם בבית במידת האפשר, במקום העברתם למוסד סיעודי, בו הם חשים מנותקים מסביבתם המוכרת. עשרות אלפי ישראלים (ולא רק קשישים) נזקקים לטיפול סיעודי צמוד והרוב המכריע של המטפלים בישראל הם עובדים זרים. משפחה ששוכרת מטפל סיעודי צריכה לשלם כ- 2,000 שקל לחברת ההשמה, לצד הוצאות משכורת העובד, ביטוח, עלות רישוי חודשית ועוד. לעיתים קרובות המשפחה נאלצת להחליף את המטפל, עקב חוסר התאמה וכל החלפה כזו עולה למשפחה 2,000 ש"ח נוספים.

אתר iSavta.co.il המשמש כלוח אינטרנטי חכם, מספק מענה לבעיה כאובה – הקושי באיתור מטפלים סיעודיים מקרב העובדים הזרים בישראל, קבועים או מחליפים. האתר, המהווה פלטפורמה מובילה בתחום הסיעוד, כולל למעלה מ- 20,000 מטופלים ויותר מ-35,400 מטפלים זרים וישראלים רשומים. הלוח הינו דו כיווני - מעסיקים מפרסמים מודעת דרושים המתורגמת לאנגלית ולרוסית, ובמקביל יכולים ליצור קשר עם מטפלים המפרסמים את עצמם באתר.

האתר נועד לחסוך תשלום של אלפי השקלים עבור איתור מטפלים באמצעות גורמי השמה וכן חוסך זמן רב בהמתנה למציאת מטפל מתאים על ידם. בנוסף, מציג iSavta.co.il שלל תכנים – טיפים, מאמרים ומדריכים בנושאי סיעוד, הן עבור ציבור העובדים הזרים (באנגלית וברוסית) והן עבור ישראלים שמחפשים מטפל חדש, על מנת לאפשר חיבור טוב ומתאים יותר בין המטפלים והמשפחות, המאפשר שירות סיעודי מיטבי.

לאחרונה, ובהתאם למגמת השארת הקשיש בביתו, נוסף באתר גם מידע על שירותים נלווים לקשיש המגיעים לביתו וכן לוח יד שניה וחנות לגיל השלישי. בעזרת שירותים אלה ניתן ליצור מעטפת שלמה מותאמת אישית לכל מטופל, על מנת לאפשר טיפול מיטבי בסביבתו המוכרת.

אריאל כבירי, מייסד האתר, הקים אותו לאחר שנאלץ בעצמו להחליף יותר ממאה מטפלות עבור סבתו (ומכאן שם האתר). באתר ניתן למצוא גם עדויות אישיות ממשפחות רבות שנאלצו להחליף מטפלים סיעודיים (ועל הדרך, הוציאו עשרות אלפי שקלים), על הפתרונות שמצאו בעזרת צוותiSavta וכן בלוג שמתמקד בצידם של העובדים הזרים בסיפור.

"מעבר לאפשרות בחירת מטפל קבוע, iSavta הוא הפתרון הטוב, היעיל והמהיר ביותר למציאת מטפלים מחליפים בעת הצורך ולצערי זה קורה לא מעט". אומר אריאל כבירי. "בעיקר מרגישים את הלחץ לקראת חג המולד, שכן בתקופה זו נוסעים מטפלים רבים לביקורי מולדת והמשפחות חייבות למצוא פתרון טוב ומהיר. בעזרת האתר הם יכולים למצוא באופן ישיר מטפל מחליף, זר או ישראלי".

מוסיף כבירי: "בשל בקשותיהם של מטפלים שעברו לחו״ל ומחפשים עבודה במדינות אחרות, אנו נמצאים בעיצומו של תהליך גיוס הון ממשקיעים, אשר מטרתו לאפשר לנו להמשיך ולפתח את האתר גם במדינות נוספות".

לינק לאתר >>> www.isavta.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.