הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל ממשיכה את ההתרחבות בשווייץ באמצעות Reviglobal

סן פרנסיסקו, 30 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל ממשיכה את ההתרחבות שלה בשווייץ כשהשותפים ואנשי המקצוע ב-Reviglobal SA מצטרפים לצוות הקיים של אנדרסן טקס בלוגנו, החל מ-1 בינואר 2018. אנדרסן טקס בלוגנו היא חֶבְרה חָבֵרה של אנדרסן גלובל מאז 2014 כשהצטרפה בשם MDR Advisory Group ומאוחר יותר אימצה את השם אנדרסן.

טיציאנו בלינרי הוא המייסד והשותף המנהל של Reviglobal שמצטרף לאנדרסן טקס כשותף מוביל, המתווסף לחמשת השותפים שכבר בצוות. הוא מתמחה בייעוץ בדיני חברות ומיסים ומספק ייעוץ בענייני חברות ברמה ארצית ובינ"ל. הניסיון של טיציאנו כולל מעורבות בארגון מחדש של חברות בשווייץ וגם הזנקים בשווייץ ובארצות אחרות.

"יש לנו כבר קשרי עבודה מאוד קרובים עם טיציאנו ושאר הצוות שלו, ואני נרגש להפוך לשותפים קרובים אף יותר", אמר המייסד והשותף המנהל של אנדרסן טקס בלוגנו, ושותף מנהל אזורי משותף באירופה, פאולו מונדיה. "התוספת של הצוות מ-Reviglobal תאפשר לנו לחדור עוד לשוק השוויצרי וגם להרחיב את ההגעה הגלובלית שלנו".

טיציאנו מצטרף לאנדרסן טקס יחד עם השותפים מריו דימרקי וכריסטיאן קריבלי. הניסיון של מריו כולל ייעוץ מס ליחידים וחברות בגדלים שונים בשווייץ ובארצות אחרות. המומחיות הספציפית שלו היא במגזר התרופות. כריסטיאן עוסק באנשים פרטיים וחברות בגדלים שונים בשווייץ ובארצות אחרות והידע שלו כולל גם חשבונאות וגם משאבי אנוש.

הצוות באנדרסן טקס בלוגנו מספק עבודת מס ארצית, בינ"ל וחברות ליחידים ועסקים ומתמחה במס ישיר ועקיף, תכנון ירושה, שינוי מבני של חברות, ציות פנימי, ניהול משאבי אנוש ושירותי ייעוץ לחברות.
היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "התוספת של הצוות של Reviglobal בשווייץ מחזקת את המחויבות שלנו לספק שירותים יעילים בשווייץ ובאירופה. אני מצפה לחזק עוד את הבסיס החזק שכבר יצרנו במדינה".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החָבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-78 מקומות באמצעות החֲברות החָבֶרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700

מקור: Andersen Tax
http://www.andersen.com/

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171130005041/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.