הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל פותחת בהתרחבות בטנזניה עם East African Law Chambers

סן פרנסיסקו, 5 בדצמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל גאה להודיע על שיתוף הפעולה שלה עם East African Law Chambers, חברת עריכת דין וייעוץ מס מובילה בטנזניה. היצירה של הסכם לשיתוף פעולה עם East African Law Chambers מדגימה את הצמיחה של אנדרסן באפריקה ומוסיפה ליכולת שלה לספק שירות יעיל באזור. טנזניה היא האתר החמישי של אנדרסן גלובל באפריקה.

בראש הצוות ב-East African Law Chambers עומדת השותפה המנהלת סטלה נדיקימי. "חיוני לעבוד עם אנשי מקצוע ששותפים לערכים שלנו. הצוות שלנו נמרץ, מלא חיים ומחויב למילוי הצרכים של לקוחותינו על ידי הענקת שירות ופתרונות באיכות העליונה, וזיהינו את התכונות האלה גם אצל הצוות של אנדרסן", העירה סטלה נדיקימי. "אנחנו מצפים לעבודה המשותפת עם אנדרסן גלובל ולספק פתרונות הטובים מסוגם ללקוחותינו ברחבי אפריקה ומעבר לה".

East African Law Chambers מייעצת ליחידים ולעסקים בדיני חברות ומסחר ובענייני מס. תחומי העיסוק העיקריים של החברה כוללים בנקאות ופיננסים, שוקי הון וניירות ערך, מיזוגים ורכישות, מיסוי, עסקאות מסחריות, דיני עבודה, קניין רוחני, ייעוץ משפטי, יישוב מחלוקות, אנרגיה, כרייה, נפט וגז, תקשורת ונדלן.
היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "הצוות ב-East African Law Chambers מצוין, מרשים, ויחד עם התוספות האחרונות שלנו בקניה ואוגנדה מספק לנו כיסוי אסטרטגי של השוק המזרח אפריקני. כשאנו ממשיכים לבנות את הפלטפורמה שלנו באפריקה, ההתמקדות בקבוצות ואנשים עם צורת חשיבה דומה כמו סטלה והחבר'ה ב-East African Law Chambers היא בחשיבות עליונה".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החָבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-79 מקומות באמצעות החֲברות החָבֶרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700

מקור: Andersen Global

http://www.andersen.com/

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20171205005013/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.