מפרסם: שחף תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 08/12/2017 13:16
עדכון: 09/12/2017 11:08
נושא: אופנה, אקטואליה, אמנות, חדשות, מדיה ותקשורת
קייסי מוסמן . צילום יחצ
קייסי מוסמן . צילום יחצ
איפור אומנותי  קייסי מוסמן. צילום יחצ
איפור אומנותי קייסי מוסמן. צילום יחצ
ספיישל אפקט לקולנוע. צילום יחצ
ספיישל אפקט לקולנוע. צילום יחצ
סםיישל אפקט  קייסי מוסמן. צילום יחצ
סםיישל אפקט קייסי מוסמן. צילום יחצ
 ירין שחף: "כבוד לנו לארח בבית ספרנו את המגה-מאפרת קייסי  מוסמן"
ירין שחף: "כבוד לנו לארח בבית ספרנו את המגה-מאפרת קייסי מוסמן"
קייסי עם ה'שלד הנושם'
קייסי עם ה'שלד הנושם'
הודעה לעיתונות

איפור - וולקאם: המאפרת ההוליוודית מעוטרת הפרסים, קייסי מוסמן, בביקור בישראל

המאפרת האמריקאית מהוליווד, קייסי מוסמן, הגיעה לארץ עם בן זוגה, לביקור של כמה שבועות, במהלכם תתור את הארץ , וכן תקיים כיתת אומן - ספיישל אפקטס ב"ירין שחף"- ביה'ס למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות. מוסמן היא זוכת פרסי איפור בינלאומיים, מומחית עולמית לספיישל אפקטס, ובעלת הסטודיו והמעבדה המצליחה בעולם ליצירת דמויות קולנועיות דמיוניות ופרוסטטיקה למסך הגדול.

המגה-מאפרת הישראלית, שכבשה את הוליווד, נחתה אמש בישראל, עם בן זוגה אור. במהלך דצמבר, תקיים מפגשים עם בחירי ענף האיפור הישראלי. ירין שחף מסר הבוקר: "אנחנו גאים ונרגשים לארח את גב' מוסמן בבית ספרנו. כבוד גדול הוא לנו, בוגרינו ומאפרים מקצועים מוזמנים להשתתף בכיתות האמן שבהנחייתה."

הרזומה שלה מרשים, מעניין גדל מדי יום והוא כולל בין היתר איפור לכוכבי קולנוע: מונטי פייטון, ג'יימס פרנקו, חואקין פיניקס, רון פרלמן, גארי אולדמן, קייט בקינסייל, ג'ולייט לנדאו, נייתן פיליאן, קריסטין באוור וון סטראטן, פינק ,אמינם, דיוויד לין, וגם נינט הישראלית.

בנוסף, היא עובדת בתעשיית האופנה והפרסום עבור צלמי האופנה הגדולים בתחומם, בינהם: ג'ואל גריימס, אלברט סאנצ'ז, ברנדון שאוורס ובנג'מין וון-וונג בקמפיינים מסחריים ובין-לאומיים.

קייסי מתארחת קבועה ב- http://www.imats.net/ ( International Make-Up Artist Trade Show) שם היא מבצעת הדגמות איפור "Live" לפני קהלים של אלפי מאפרים ואנשי תעשייה.

כשהיא לא על הסט, קייסי מעבירה סדנאות וקורסי איפור בבית הספר היוקרתי PAUL MITCHEL ומלמדת בבתי הספר לאיפור קולנוע CINEMA MAKE-UP SCHOOL ו – Make-up Designory שם היא יועצת לתכני הלימוד בנושאי אפקטים.

קייסי מאמינה בשיתוף ידע וחיזוק הקהילה, מתן תמיכה לאומנים צעירים והעצמת נשים בתחום שקשה לנשים להיקלט אליו. היא האישה היחידה שמנהלת סטודיו לאיפור אפקטים בהוליווד וסוללת דרך לנשים נוספות בתחומה.

(תצלומים: מתוך דף הפייסבוק של קייסי)


מתל אביב ועד הוליווד, הופכים את החלום למציאות. כיתת אמן מקצועית לכל מאפר שרוצה להתמקצע בתעשיית: הקולנוע התיאטרון והטלוויזיה וליצור דמויות אותן מדמיינים גדולי התסריטאים העולמיים.

השתתתתפות בסדנאות ובכיתות האומן שבהנחייתה מותנית בהרשמה מראש בפון: 0502217537

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.