הודעה לעיתונות

L’Officiel ו-GEM Group משיקות את L’Officiel Fund, גישת השקעות ייחודית ומשבשת

פריס וניו יורק, 7 בדצמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :

L’Officiel (בבעלות Jalou Media Group) ו-GEM Group (ניו יורק) שמחות להודיע על ההשקה של L’Officiel Fund, קרן השקעות של 50 מיליון דולר שמטרתה לקדם מותגים עולים ולפתח את המעורבות שלהם עם צרכנים של סגנון חיים יוקרתי.

ההשקה של L’Officiel Fund היא השלב השני של שותפות שהתחילה באוקטובר השנה כאשר Jalou Media Group ו-GEM Group חברו יחד כדי להשיק את L’Officiel USA Inc, שכוללת פלטפורמה דיגיטלית, lofficielusa.com -- שהחלה לפעול בסוף אוקטובר -- ואת L’Officiel USA, מהדורה מודפסת דו-חודשית שתהיה בדוכני העיתונים החל ממרץ 2018.

יצירת ערך לעסקים בפיתוח במגזר סגנון החיים

בעבודה עם מותגים עולים שמבינים את הערך של שיווק ממוקד אבל אין להם את הכסף לגשת לערוצי פרסום פרימיום, L’Officiel תספק למותגים הון השקעה להוצאה על פעילות שיווק. בנוסף על כך, L’Officiel תעניק למותגים הנבחרים גישה מועדפת לרשת נכסי ההוצאה לאור הדיגיטליים והמודפסים הגלובלית של L’Officiel ב-70 מדינות. המותגים ירוויחו מקמפייני הפרסום בפרינט ובדיגיטל של L’Officiel, ומשירותי שיווק עם ערך מוסף כולל תוכן ממותג, הפקת וידיאו, הפעלה במדיה החברתית, יצירת אירועים ושיווק ניסויי, בין יתר השירותים.

קרן השקעות ייחודית ומשבשת

"עם הגישה הייחודית שלה ליצירת תוכן -- משיטות משבשות לסיפור סיפורים ועד לפלטפורמה הדיגיטלית הגלובלית הממורכזת שלנו -- אנחנו יכולים לספק למותגים של הקרן משאבים חדשים ויותר דינמיים, שמאפשרים להם להתנתק ממודלי המדיה המסורתיים ובמקום זאת להפוך למשקיעים בתחום", ציין בנז'מין אימר, מנכ"ל Jalou Media Group.

"מטרת הקרן היא לספק למותגים העולים האלה", מדגיש אנתוני רומנו, המנהל הכללי של L’Officiel Fund, "את הכלים שהם צריכים כדי לשמור על צמיחה. אנחנו רוצים לתת למותגים האלה את המשאבים הנכונים כדי לעזור להם להצליח בשוק הגלובלי התחרותי".

הקרן תתמקד בעיקר בחברות ציבוריות גלובליות, אבל היא תקצה 25% מההון שלה גם לעסקים פרטיים.

נתונים חשובים על הרשת של L’Officiel
56 15 מיליון 2 מיליון 500 אלף
כותרים שמופצים ב 70 מדינות קהל גלובלי כתבי עת מודפסים כל חודש ב-17 שפות ארכיוני אופנה מאז 1921

אודות GEM GROUP

Global Emerging Markets (GEM) משקיעה בשווקים מתפתחים וגלובליים כבר יותר מעשרים שנה עם 375 עסקאות ב-70 מדינות. L’Officiel USA היא השקעת הון חדשה, חלק מאסטרטגיית פיתוח המדיה האחרונה של GEM, מהמשרד בבברלי הילס.

אודות L’Officiel

הכותר הצרפתי המוביל שבבעלות Jalou Media Group ידוע בהתמקדות שלו באופנת עילית וסגנון חיים יוקרתי. הוא מופץ ביותר מ-80 מדינות והוא הבכיר מבין כתבי העת הצרפתיים על אופנת נשים. L’Officiel לכד את הרוח הצרפתית של אלגנטיות ואת בכירי הכישרונות בעיצוב אופנה במשך כמעט מאה שנה. הוא כיום אמצעי התקשורת האולטימטיבי בבחירת אופנה, שמייעץ לנשים איך להתלבש ותומך ישירות בפעילות הקמעונאית של מותגי אופנה ומותרות גלובליים שמוצגים בכתב העת. על בסיס הצהרת הליבה הזאת של בחירת סגנון, יש ל-L’Officiel אסטרטגיית פיתוח חוץ דינמית באמצעות רשת המהדורות הבינ"ל של L’Officiel, L’Officiel Hommes, L’Officiel Art ולווייני מותג אחרים, שיוצאים לאור ברישיון על ידי מו"לים מקומיים, מיזמים משותפים מקומיים או ישירות על ידי Jalou Media Group.

אודותJalou Media Group

Jalou Media Group היא קבוצת מדיה בבעלות משפחתית שבסיסה בפריס, בירת האופנה הבינ"ל, כמעט מאה שנה. בראשות מארי-ז'וס ז'אלו, הקבוצה נמצאת בשליטה מלאה של משפחת ז'אלו. עם עשרה כתבי עת (L’Officiel, L’Officiel Hommes, L’Officiel Art, L’Officiel Voyage, La Revue des Montres, Jalouse, L’Officiel 1000 Modèles, L’Officiel Shopping, L’Officiel 1000 Modèles Design, L’Officiel Médecine and Chirurgie Esthetique) והטכנולוגיה הרשומה כפטנט שלה lofficiel.com, Jalou Media Group נוכחת ביותר מ-80 מדינות, עם יותר מ-44 מהדורות בינ"ל משלה, ומהווה פתרון חיובי להתפתחותה של תעשיית מדיה יציבה.

אנשי קשר
GEM GROUP
המשרדים בניו יורק ולוס אנג'לס
Anthony Romano
[email protected]
Tel: (212) 582-3400

מקור: GEM Group

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171207000000/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.