פרס שר הפנים מוענק לראש העיר, צבי גוב-ארי
פרס שר הפנים מוענק לראש העיר, צבי גוב-ארי
הודעה לעיתונות

עיריית יבנה : פרס שר הפנים לניהול כספי תקין

בטקס חגיגי שנערך ביום שני 11.12.17 בבנייני האומה בירושלים הוענק לראש העיר, צבי גוב-ארי פרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנת 2016. הפרס מעיד על התנהלות איתנה ומקצועית של המערכת העירונית ועל עמידתה של העירייה בכל הקריטריונים המחייבים של משרד הפנים לקבלת הפרס היוקרתי.

טקס הענקת הפרס נערך במעמד שר הפנים, הפריפריה, הגליל והנגב, ח"כ אריה מכלוף דרעי, מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס ואורחים נוספים.

הפרס הוענק לעיריית יבנה לאור עמידתה בקריטריונים שנקבעו על ידי משרד הפנים, ובהתאם לנתונים כספיים ומנהליים. במסגרת זאת נבחנו פרמטרים כגון ניהול ההון האנושי, רישום חשבונאי תקין, ניהול תקין של התקשרויות, אישור תקציב ועמידה ביעדי התקציב, הפעלת מערך רישוי העסקים, בדיקת הדו"חות הכספיים לשנת 2016, מערכת האכיפה והגבייה, התקציב השוטף, התייעלות מתמדת במתן השירותים לתושב נוכח מסגרת התקציב ועוד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי: "אנו ממשיכים לעשות למען הציבור ובו זמנית פועלים להבטחת חוסנה הכלכלי של העירייה, המאפשר לנו מתן שירותים ברמה נאותה. נמשיך להוביל את העיר להצלחות בכל תחום, למען נהיה עיר שעדיף

לחיות בה וטוב לגדל בה את הדור הבא. הזכייה בפרס ניהול תקין מעידה על התנהלות אחראית, שקולה ויציבה של העירייה, לצד המשך פיתוח העיר וקידומה וזוהי דוגמא נוספת ליעילותם ועבודתם המסורה של עובדי העירייה. ראש העיר הוסיף כי "העיר יבנה נמצאת בשנים האחרונות בהליך התחדשות ופיתוח רחב-היקף דבר הנעשה תוך שמירה והקפדה יתרה על תקציב מאוזן והתייעלות מתמדת".

ראש העיר הודה לחברי מועצת העירייה השותפים לעשייה, למנכ"ל העירייה, דוד שטרית, לגזברית העירייה, תמר קופר וצוות אגף הגזברות ולכלל אגפי העירייה ועובדיה על המקצוענות, השליטה, הבקרה וההקפדה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית יבנה.