אורן מזרחי, סמנכ"ל One1 שילוב מערכות (צילום: מיקי בן ארי מזרחי)
אורן מזרחי, סמנכ"ל One1 שילוב מערכות (צילום: מיקי בן ארי מזרחי)
הודעה לעיתונות

One1 השלימה בהצלחה פרויקט לוגיסטי גדול עבור EY ישראל: העבירה ציוד מחשוב של אלפי עובדים למשרדי EY החדשים בפרויקט מידטאון

היקף הפרויקט כ-2 מיליון שקלים

חברת One1 השלימה בהצלחה פרויקט לוגיסטי מורכב להעברת ציוד המחשוב של כ-1,600 עובדים למשרדים החדשים של EY במגדל העסקים "מידטאון" בתל אביב. חטיבת 'One1 שילוב מערכות' ביצעה את הפרויקט, אשר כלל פירוק והעברת ציוד קצה ומחשוב אישי של כ-1,600 עובדים, אספקת כאלף מסכים ותחנות עגינה חדשות, וכן התקנה של כל הציוד בבניין החדש וביצוע בדיקת תקינות. הפרויקט, שהיקפו הכספי מוערך ב-2 מיליון ₪, הושלם בהצלחה תוך עמידה במסגרת הזמן וברמת האיכות והתקציב שהוקצו לו, ולשביעות רצונם של אנשי EY ישראל.

פירמת רו"ח EY העבירה את משרדיה הראשיים מהבניין ברחוב עמינדב בתל אביב למגדל המשרדים החדש "מידטאון", הנמצא בשדרות מנחם בגין בתל אביב. החברה רכשה 21 קומות מתוך 50 הקומות במגדל העסקים החדש. כל אחת מהקומות בת כ-1,600 מ"ר ברוטו, והשטח הכולל שרכשה החברה הוא כ-34 אלף מ"ר.

עומר הורוביץ, מנהל התפעול של EY ישראל: "הטיפול הלוגיסטי במעבר למשרדים חדשים הוא קריטי עבור כל חברה, ובפרט עבור פירמה כמו EY שמעסיקה אלפי עובדים ומעניקה שירותים ללקוחות רבים. חיפשנו ספק נאמן שבידיו נוכל להפקיד את הציוד הרגיש והאישי ביותר של עובדי החברה, ובחרנו ב-One1 לאחר שהוכיחה רמה גבוהה של מקצועיות, ניסיון ושירות".

אורן מזרחי, סמנכ"ל אגף מיקור חוץ, One1 שילוב מערכות: "כחברת האינטגרציה והמחשוב המובילה בישראל, One1 מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים, המותאמים בצורה אופטימלית לצורכי הלקוח. הפרויקט הזה מהווה דוגמה נוספת ליכולות המגוונות של One1, ואני שמח שביצענו אותו באופן מקצועי, בטוח ומהיר, ובכך אפשרנו ל-EY ישראל downtime מינימלי והמשכיות עסקית בעת המעבר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.