מפרסם: ESET
תאריך: 21/12/2017 12:36
נושא: אינטרנט ודיגיטל
המוצרים הביתיים של ESET
המוצרים הביתיים של ESET
הודעה לעיתונות

איומי הרשת גוברים: הגרסאות החדשות של ESET יגנו עליכם טוב יותר

אתרים מתחזים, תוכנות כופר, פריצות לרשת ה-WiFi, חדירות למצלמות הרשת ואיומים על המובייל בכל יום אנחנו שומעים על איום סייבר חדש. חברת אבטחת המידע ESET משיקה בימים אלו גרסאות חדשות עבור לקוחותיה הפרטיים שנועדו להגן מפני האיומים ההולכים ומתרחבים באינטרנט כולל גניבת נתונים באמצעות אתרים מתחזים, נוזקות כופר והגנה מתקדמת על הבית החכם.

חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32 וחברת האבטחה הרביעית בגודלה בעולם, מכריזה על השקת גרסאות חדשות למוצרי האבטחה שלה לשוק הביתי. הגרסאות החדשות כוללות את המוצרים ESET NOD32 Antivirus, ESET Internet Security וחבילת הפרימיוםESET Smart Security Premium ומשלבות צריכת משאבים נמוכה שאינה משפיעה על ביצועי המחשב תוך זיהוי מדויק, מהירות והגנה מירבית.

הגרסאות החדשות מספקות שכבות אבטחה נוספות כגון: הגנה על הבית החכם, מערכת המציגה את כל המכשירים המחוברים לרשת הביתית (למשל טלוויזיה חכמה, מערכת אבטחה ביתית ועוד) המתריעה בפני פרצות וסיכונים של המכשירים המחוברים אליה ומציעה פתרונות לתיקון. בנוסף, המערכת מאפשרת לראות מי עוד גולש על הרשת הביתית.

מערכת אנטי גניבה ללפטופים, טאבלטים וסמארטפונים, מערכת האנטי גניבה מאפשרת לבצע פעולות מרוחקות במקרה של אובדן או גניבה: איתור המכשיר, חסימת הגישה למכשיר על ידי שינוי סיסמאות, שליחת הודעות באופן חד צדדי או מחיקה של המידע על המכשיר.

הגנה על חומרת המחשב, שכבת הגנה חדשה ייעודית מפני השתלטות וירוסים טרם עליית מערכת ההפעלה של המחשב (מניעת הדבקת BIOS). שכבת ההגנה החדשה פעילה עוד לפני שמערכת ההפעלה מתחילה לפעול וסורקת איומים שהוטמעו ב-Unified Extensible Firmware Interface (UEFI), אשר לעתים קרובות נעשה בו שימוש לרעה על-ידי פושעי סייבר כדי לסכן את מרכיביו השונים ולקבל גישה לנתוני הקורבן.

כל זאת, לצד הפיצ'רים הטובים והמוכרים המשלבים הגנה מפני אתרים מתחזים (פישינג) שכבת הגנה המתריעה למשתמש במידה ויש חשש שאתר מזויף והוא עלול למסור פרטים לגורם עוין, הגנה מפני נוזקות כופר, אשר הפכו לאיום הנפוץ ביותר בישראל ופוגעות מדי יום בעשרות אלפי משתמשים. מנגנון נגד-כופר מתריע בכל פעם שנעשה ניסיון לשנות את המידע האישי המחשב. הגנה על מצלמת המחשב, החוסמת כל שימוש לא רצוי במצלמת המחשב.

"בשנים האחרונות התוקפים משכללים את הטכניקות שלהם ומרוויחים הון עתק ממתקפות סייבר" אומר גיל נוילנדר מנכ"לESET ישראל. "רק לאחרונה דווח על מקרה בו שואב רובוטי נפרץ ואסף מידע על הבעלים שלו ועל פרצה בפרוטוקול האבטחה הנפוץ ביותר לרשתות WIFI. גם בעתיד אנחנו נמשיך לחוות ניסיונות פריצה, התקפות חדשות ואיומים לא מוכרים."

"בגרסה העדכנית ביותר של המוצרים הביתיים שלנו, שילבנו מערכת הגנה לבית החכם שבעצם יודעת לסרוק מכשירים המחוברים לרשת הבית ולהתריע על פרצות וסיכונים. ESET תמשיך להוביל ולהיות בחזית הטכנולוגיה ואבטחת משתמשי הקצה."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ESET.